اخبار بازی

Destiny 2 ماه آینده معرفی می‌شود ؟

ساخت Destiny 2 چیزی نیست که گیمرها از آن بی‌خبر باشند. بانجی و اکتیویژن به عنوان سازنده و ناشر این مجموعه بارها تایید کرده‌اند که مطمئنا قسمت دوم Destiny ساخته و در سال 2017 میلادی منتشر می‌شود. با این حال این مسئله باعث نمی‌شود که به پیدا کردن اطلاعات بیشتر از این بازی علاقه‌مند نباشیم.

استودیوی Bungie به صورت هفتگی آپدیت‌هایی را از طریق انجمن خود منتشر می‌کند تا بیش از پیش با طرفدارها در ارتباط باشد. در آخرین آپدیت منتشر شده آنها توضیح داده‌اند که سه هفته دیگر به شهر آناهایم در ایالت کالیفرنیا سفر می‌کنند تا یکی از اهداف اخیرشان را انجام دهند. نکته قابل توجه این است که ماه آینده سونی مراسم Playstation Experience را در شهر آناهایم برگزار می‌کند.

البته باید این مسئله را در هم در نظر گرفت که هرچند PlayStation Experience  در تاریخ 3 دسامبر برگزار می‌شود اما دو روز قبل از آن شاهد برگزاری مراسم بهترین بازی سال هستیم که معمولا چند بازی جدید در جریان آن معرفی می‌شوند. با در نظر گرفتن تمامی اطلاعات می‌تواند این احتمال را دارد که Destiny 2 در مراسم بهترین بازی سال معرفی شده و در PlayStation Experience قابل بازی باشد.

اگر اکتیویژن همچنان طبق برنامه‌های پیشین خود کار کند، می‌توان انتظار داشت که Destiny 2 در سپتامبر سال 2017 منتشر شود. چند روزی است که اخباری درباره نسخه PC شنیده می‌شود و احتمالا Destiny در قسمت دوم از انحصار کنسول‌های خانگی خارج می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 4 =

  • ایول، با اینکه این بازی اونقدر که سوپر هایپ شد، انتظارات رو براورده نکرد، اما با دیدن گیم پلی های بازی همیشه دوست داشتم وارد این دنیا هم بشم! ورودش به دنیای PC خیلی اتفاق خوشایندی خواهد بود…