اخبار بازی

بازی Destiny 2 را برای PC رایگان دانلود کنید

بازی Destiny 2 را برای PC رایگان دانلود کنید

وی جی مگ: پیش از معرفی بازی‌های جدید Blizzard در نمایشگاه BlizzCon 2018 شرکت Bungie اعلام کرد تمامی پلیرها می‌توانند از طریق Battle.net بازی Destiny 2 را برای PC رایگان دانلود کنند.

به گزارش وی جی مگ، برای دو هفته نخست ماه نوامبر تمامی افرادی که نسخه PC این بازی را خریداری نکردند می‌توانند با استفاده از اکانت Battle,net خود آن را به صورت رایگان دریافت کنند. بازی Destiny 2 از تاریخ 2 نوامبر الی 18 نوامبر برای پلتفرم PC رایگان خواهد بود.

این نسخه از بازی آخرین بسته الحاقی آن تحت عنوان Forsaken را شامل نمی‌شود اگرچه در حال حاضر با خرید Forsaken می‌توان به بسته‌های الحاقی و گسترش‌دهنده قبلی یعنی Curse of Osiris و Warmind هم دسترسی پیدا کرد. ساخته استودیو Bungie در ماه سپتامبر هم برای کاربران سرویس Playstation Plus به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته بود و به لطف عرضه آخرین بسته الحاقی خود موفق شده بود بیشترین تعداد دانلود در PSN را در ماه سپتامبر به نام خود ثبت کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × سه =

  • برای دریافت بازی نیاز به فعال کردن SMS دارید.من که نتونستم شماره ام رو ثبت کنم.کسی راه حلی داره؟شماره های ایران رو قبول نمیکنند؟