اخبار بازی

استودیو Bungie از برنامه‌هایش برای Destiny می‌گوید

استودیو Bungie از برنامه‌هایش برای Destiny می‌گوید

وی جی مگ: شاید غافل‌گیرکننده ترین خبر یک ماه اخیر صنعت ویدئوگیم اعلام جدایی استودیو Bungie از کمپانی Activision بود که البته مشخص شد امتیاز ساخت بازی Destiny نیز در اختیار توسعه‌دهنده آن باقی می‌ماند. امری که شاید بهترین خبر برای طرفداران این مجموعه اول شخص شوتر به حساب می‌آید. اکنون این توسعه‌دهنده از برنامه‌هایش برای Destiny سخن می‌گوید.

به گزارش وی جی مگ، لوک اسمیت از استودیو Bungie در وبسایت رسمی این استودیو به تعدادی از سوالات مطرح شده توسط گیمرها و مخاطبین پاسخ داد. در ابتدا اسمیت از استودیوهای زیرمجموعه کمپانی Activision نظیر Vicarious Visions و High Moon Studios قدردانی کرد که در ساخت مجموعه Destiny این استودیو را یاری کردند. سپس به صحت درباره برنامه‌هایش برای Destiny و آینده این مجموعه پرداخت.

در کوتاه مدت استودیو Bungie قصد دارد تا با استفاده از انتشار محتویات مختلف به صورت پایدار و بازخوردهای ناشی از آن‌ها از بازی Destiny 2 پشتیبانی کند. در رابطه با برنامه طولانی مدت نیز اسمیت اظهار کرد که اکثریت بخش استودیو Bungie در حال کار روی یک تجربه بازنگری شده جدید برای آینده هستند که انتظار می‌رود این پروژه همان Destiny 3 باشد. در حال حاضر جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشده و باید منتظر و ماند این توسعه‌دهنده پروژه بعدی خود را چه زمانی رونمایی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =