اخبار بازی

فروش بازی Detroit: Become Human از 2 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی Detroit: Become Human از 2 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: امروز دو شرکت سونی و Quantic Dream اعلام کردند از زمان عرضه در ماه می 2018، فروش بازی Detroit: Become Human از 2 میلیون نسخه عبور کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه اختلاف فراوانی بین فروش این بازی و دیگر عناوین انحصاری کنسول PS4 هم‌چون God of War و Spider-Man وجود دارد اما برای این اثر داستان‌محور که مخاطب خاص خود را دارد بسیار چشم‌گیر و مطلوب به شمار می‌رود. با توجه به فروش حدود 90 میلیون واحدی کنسول PS4 و استقبال خوب به عمل آمده از جدیدترین ساخته استودیو Quantic Dream در زمان انتشار، عبور کردن فروش بازی Detroit: Become Human از 2 میلیون نسخه چندان غافل‌گیرکننده هم تلقی نمی‌شود.

در آخر این توسعه‌دهنده اشاره کرد آمار مطرح شده بازی Detroit: Become Human را در جایگاه نخست سریع‌ترین فروش عناوین این شرکت قرار می‌دهد. لازم به یادآوری است مدتی پیش Quantic Dream باندل جدیدی را رونمایی کرد که مجتوی سه ساخته انحصاری خود برای کنسول‌های سونی می‌شد و علاوه‌بر Detroit، شامل Heavy Rain و Beyond: Two Souls بود. باندلی که 40 دلار قیمت داشته و برای افرادی که آثار این کمپانی را تجربه کردند فرصت بسیار خوبی برای تهیه فراهم می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =

  • همین امروز تموم کردم فوق العاده بود عجب کارگردانی ای
    گرافیکم عالی بود
    پیشنهاد میکنم دوستان حتما بازی کنند
    یکی از سایتها امتیاز ضعیفی داده گولشو نخورید