اخبار بازی

روایتی از عرضه تنها یک بسته اضافه‌شونده برای Diablo 3

روایتی از عرضه تنها یک بسته اضافه‌شونده برای Diablo 3

وی جی مگ: تغییر جهت ایجاد شده از سوی بلیزارد برای سری Diablo که از موارد آن می‌توان به عرضه تنها یک بسته اضافه‌شونده برای Diablo 3 و اکنون معرفی بازی موبایل Diablo Immortals اشاره کرد شاید از اصلی‌ترین نگرانی‌های طرفداران باشد.

به گزارش وی جی مگ، در مطلب جدید منتشر شده توسط وبسایت کوتاکو در خصوص سری بازی Diablo گفته شد مدتی پس از عرضه بسته اضافه‌شونده Reaper of Souls برای نسخه سوم این مجموعه، بلیزارد تصمیم گرفت تا ساخت بسته‌های الحاقی بعدی را کنسل نماید. در آن موقع این تصمیم زیاد قابل توجه محسوب نمی‌شد مخصوصا Team 3 که تیم سازنده Diablo محسوب می‌شود چندان ساخت بسته الحاقی دوم را آغاز نکرده بود. یکی از اعضای ناشناس تیم سازنده در این باره به کوتاکو گفت «کمپانی به سازندگان گفتند که شما کار Reaper of Souls را به پایان رسانده و این بسته کیفیت بسیار خوبی دارد. اما به عقیده من تهیه‌کنندگان اجرایی بازی اطمینان کافی به ادامه ساخت بازی نداشتند و وضعیت Diablo 3 را آشفته می‌دانستند.»

باید اشاره داشت واکنش‌های متفاوتی به Diablo 3 صورت گرفت. برخی از طرفداران قدیمی از تغییرات صورت گرفته راضی نبودند. این محصول در زمان انتشار با مشکلاتی فراوانی هم دست و پنجه نرم می‌کرد و ظاهر شدن Error 37 همواره مانع از تجربه بازی توسط گیمرها می‌شد. اگرچه تغییرات زیادی برای درست کردن اشتباهات و رسیدن به سطح انتظارات به وجود آمده صورت گرفت برای عده‌ای این مورد بسیار دیر انجام شده بود. با این حال عرضه اولین و تنها بسته اضافه‌شونده برای Diablo 3 یعنی Reaper of Souls بسیاری از مشکلات را برطرف کرد. در این وضعیت به نظر می‌رسید کنسل کردن ادامه بسته‌های الحاقی بازی کار نادرستی باشد.

بسیاری از توسعه‌دهندگان پس از توسعه و عرضه Reaper of Souls از عملکرد خود شگفت‌زده شده بودند و معتقد بودند آن‌ها راه درست برای بازی را پیدا کرده و اشتباهات خود را جبران کرده‌اند. با این حال بلیزارد که همواره روی کیفیت محصولات خود تاکید دارد اجازه ساخت بسته‌های الحاقی بعدی را نداد و تمرکز تیم سازنده را روی ساخت Diablo 4 معطوف کرد. پروژه‌ای که تحت عنوان Fenris شناخته می‌شود و ظاهرا قرار است در سال 2020 شاهد عرضه آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 5 =