اخبار بازی

رضایت Disney از همکاری با EA در صنعت بازی

رضایت Disney از همکاری با EA در صنعت بازی

وی جی مگ: از زمان انتشار Disney Infinity در سال 2016 کمپانی Disney به طور محسوسی از دنیای گیم کناره‌گیری کرده و به طور مستقیم اقدام به توسعه و نشر بازی نکرده است. این مسئله‌ای است که اکنون مدیر کمپانی نام‌برده در خصوص آن توضیح داده و گفته که از همکاری با EA در صنعت بازی رضایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، باب ایگر مدیرعامل Disney در جریان ارائه گزارش مالی اخیر کمپانی توضیح داد که فکر می‌کند این شرکت در زمینه صنعت بازی چندان موفق نیست. «ما در زمینه ساخت فیلم و سریال و انیمیشن مهارت کافی داریم. با این حال هیچ‌گاه نتوانستیم چنین مهارت و موفقیتی را در دنیای ویدئوگیم به نمایش بگذاریم.» ایگر در حالی چنین توضیحاتی داده که عناوین منتشر شده توسط این کمپانی در گذشته فروش خوبی را تجربه کردند و بازی‌هایی نظیر Disney Infinity و Epic Mickey نیز عملکرد کیفی مطلوبی داشتند.

ایگر ادامه داد «ما سعی می‌کنیم متفکرانه با این تجارت برخورد کنیم. در سال‌های اخیر کمپانی و توسعه‌دهندگان زیادی را خریداری و به فروش رساندیم و با این حال بازی‌های منتشر شده توسط خودمان با موفقیت چندانی رو به رو نشدند. در مقابل ارائه لایسنس دارایی‌های‌مان به کمپانی‌های دیگر امری‌یست که در آن موفق بوده و تخصص زیادی هم احتیاج ندارد.»

در اینجا صحبت به رابطه میان Disney و EA کشیده شد که در چند وقت اخیر پروژه‌ مورد انتظار Star Wars را کنسل و استودیو سازنده آن را هم تعطیل کرد. با این حال به نظر می‌رسد Disney از همکاری با EA در صنعت بازی رضایت دارد. «ما با کمپانی‌هایی که لایسنس در اختیار آن‌ها قرار دادیم به ویژه EA و بر سر مجموعه Star Wars رابطه خوبی داریم و به همکاری برای این قرارداد ادامه خواهیم داد. اگر انتظار داشتید تا پیش از به اتمام رسیدن مدت زمان قرارداد، لایسنس Star Wars بازگردانده شود وقوع این اتفاق بسیار دور از انتظار خواهد بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =