اخبار بازی

سازندگان Divinity Original Sin 2 روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Divinity Original Sin 2 روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان Divinity Original Sin 2 در مصاحبه اخیر خود تایید کرده‌اند که مشغول کار روی یک بازی جدید هستند. به گفته اسون وینکه موسس استودیو Larian اعلام کرده که سازندگان Divinity Original Sin 2 بعد از توسعه نسخه Definitive Edition، حالا مشغول فعالیت روی یک بازی جدید هستند.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که یک سال از عرضه Divinity Original Sin 2 می‌گذرد و به تازگی نسخه کنسولی این اثر نیز در دسترس قرار گرفته اما سازندگان Divinity Original Sin 2 همچنان نسبت به این بازی تعهد داشته و محتوای بیشتر و به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای آن منتشر می‌کنند.

از زمان انتشار بازی Divinity Original Sin 2 این اثر با استقبال خوبی مواجه شده به نظر می‌رسد که منابع مالی مورد نیاز برای توسعه پروژه بعدی استودیو Larian فراهم است. وینکه در بخش دیگری از مصاحبه خود با PC Gamer نیز توضیح داده که یک بازیساز فرصت زیادی برای توسعه بازی‌های زیادی ندارد و بهتر است که کار روی عنوانی جدید را شروع کنیم اما این به معنی پایان کار بازی Divinity Original Sin 2 نیست و همچنان از آن با محتوای بعد از عرضه پشتیبانی می‌شود.

سازندگان Divinity Original Sin 2 در حال حاضر به عنوان توسعه دهنده یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های چند سال اخیر روی PC شناخته می‌شوند و توانستند به خوبی اصول کلاسیک این ژانر را پیاده کرده و با ساخته خود مورد توجه گیمرها و کارشناس‌ها قرار گیرند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × دو =