اخبار بازی

تیراندازی در خانه یک استریمر Twitch

تیراندازی در خانه یک استریمر Twitch

وی جی مگ: اگرچه کاربر Dr. Disrespect استریمر Twitch ترسی ندارد تا با افراد مختلف در بازی‌ها رقابت کند اما شخصی در دنیای واقعی او و خانه‌ش را مورد هدف گلوله و تیراندازی قرار داده و تنها یک بار نیز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش وی جی مگ، این استریمر Twitch در حال تجربه تست بتا بازی Call of Duty: Black Ops 4 به صورت آنلاین بود که صدای تیراندازی از بیرون محوطه شنیده می‌شود. برای مدتی استریم را ترک کرده در حالی که کاربران نمی‌دانند چه اتفاقی در حال افتادن است. ناگهان پس از مدتی بازگشته و از قطع پخش زنده خبر می‌دهد با این توضیح که شخصی خانه او را مورد هدف قرار داده است. «آقایان و خانم‌ها…من باید این پخش را همین الان قطع کنم. شخصی در حال تیراندازی به خانه ما بوده و پنجره اتاق بالای پله را هم شکسته است.»

اما مسئله قابل توجه بدین شرح است که این اتفاق اولین باری نیست که به وقوع پیوسته است. Dr. Disrespect توضیح داد «این دومین تیراندازی است. شخصی دیروز هم تیراندازی کرده بود.» ویدئویی نیز از آخرین لحظات این استریم منتشر شده که در آن سروصدایی از پیش‌زمینه به گوش می‌رسد. علاوه‌بر صدای تیراندازی، صدای فریاد شخصی هم شنیده شده که به نظر می‌رسد همسر Dr. Disrespect باشد. با این حال در این حادثه هیج شخصی آسیب ندیده و استریمر Twitch و اعضای خانواده او کاملا هستند. گزارشات از حضور کلانتر در صحنه خبر می‌دهند. جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده و مشخص نیست چه اقداماتی برای جلوگیری از وقوع دوباره تیراندازی صورت خواهد گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + دوازده =