اخبار بازی

رکوردشکنی کلیپ تیراندازی به خانه Dr DisRespect در Twitch

رکوردشکنی کلیپ تیراندازی به خانه Dr DisRespect در Twitch

وی جی مگ: کلیپ تیراندازی به خانه Dr DisRespect در Twitch رکوردشکنی کرد و به عنوان پربازدیدترین ویدئو منتشر شده در این وبسایت معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، چند پیش بود که استریمر معروف Guy Beahm که با نام Dr DisRespect شناخته می‌شود در حال تجربه و استریم بتا بازی Call of Duty: Black Ops 4 بود که عده‌ای به سمت خانه او تیراتدازی کردند. در حالی Dr DisRespect برای لحظه‌ای کادر دوربین را ترک کرده تا به بررسی وضعیت بپردازد پس از چند لحظه دوباره در مقابل دوربین ظاهر شده و اظهار می‌کند که به دلیل حادثه در حال انجام و تیراندازی به سمت درب و پنجره خانه او مجبور است تا استریم را قطع نماید. از همین مسئله کلیپ‌های فراوانی تولید شد و در Twitch و سرتاسر اینترنت به اشتراک گذاشته شد.

اکنون اطلاعات به دست آمده توسط سایت ردگیری آمار Twitch Strike بیان می‌دارد کلیپ تیراندازی به Dr DisRespect در Twitch با میزان 3,087,427 بار بازدید رکورد شکنی کرده و به عنوان پربازدیدترین ویدئو این وبسایت معرفی شده است. پس از آن، ویدئو مربوط به استریم و تجربه بازی Outlast 2 با میزان 2,708,982 بار بازدید در مکان دوم قرار دارد. با این حال لازم به ذکر است پس از حادثه به وقوع پوسته اعلام شد اتومبیل Dr DisRespect هم طی این تیراندازی تخریب شده اما خوشبختانه خود این شخص و اعضای خانواده او سالم هستند و آسیبی به کسی وارد نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یازده =