اخبار بازی

ساخت نسخه جدید Need For Speed و Plants vs Zombies تایید شد

ساخت نسخه جدید Need For Speed و Plants vs Zombies تایید شد

وی جی مگ: به دنبال سر و صدای ایجاد شده پس از عرضه بازی Apex Legends و سوال‌هایی پیرامون Titanfall 3، کمپانی EA علاوه‌بر بازی مذکور توسعه نسخه جدید Need For Speed و Plants vs Zombies را مورد تایید قرار داده و اظهار کرد در سال 2019 تجربه‌های جدیدی از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، به این اطلاعات در گزارش مالی اخیر کمپانی EA اشاره شد. به طوری که بلیک یورگنسن مدیر مالی ارشد EA مخصوصا از واژه “تجربه” برای سه فرنچایز مذکور استفاده کرد که قرار است به عناوینی هم‌چون بازی جدید استودیو Bioware یعنی Anthem، نسخه بعدی FIFA و Star Wars Jedi: Fallen Order در پاییز 2019 اضافه شده و به همراه آن‌ها عرضه شوند. اگرچه به نظر نمی‌رسد شاهد رونمایی از Titanfall 3 در سال 2019 باشیم اما می‌توانیم شاهد معرفی نسخه جدید Need For Speed و Plants vs Zombies در ادامه سال باشیم.

در رابطه با مجموعه Plants vs. Zombies، آخرین نسخه این مجموعه به بازی شوتر سوم شخص Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 مرتبط می‌شود که در سال 2016 عرضه شد و توسعه آن هم برعهده استودیو Studio PopCap بود. باید دید نسخه جدید این فرنچایز به مانند نسخه دوم یک اثر شوتر سوم شخص خواهد بود یا به مانند نسخه اول یک بازی دفاع از قلعه.

عنوان Need for Speed Payback هم آخرین نسخه از این فرنچایز ریسینگ بود که عملکرد تجاری و کیفی متوسطی برجای گذاشت. با این حال این سری به مدت زمانی نیاز داشت تا شاید بتواند قدرت زمان قدیم خود را به دست بیاورد. باید تا نمایشگاه E3 صبر کنیم تا ببینیم قسمت جدید کدام یک از بازی‌های نام‌برده رونمایی می‌شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =