اخبار بازی

کمپانی EA به دنبال توسعه Command and Conquer Remaster

کمپانی EA به دنبال توسعه Command and Conquer Remaster

وی جی مگ: دو سال به سالگرد 25 سالگی عنوان کلاسیک استراتژی ریل‌تایم Command and Conquer مانده و در همین مورد شرکت EA در حال بررسی ایده‌های مهیجی هم‌چون Command and Conquer Remaster و توسعه بازسازی نسخه‌های ابتدایی این سری برای پلتفرم PC است.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات توسط تهیه‌کننده شرکت EA یعنی جیم وسلا به اشتراک گذاشته که سابقه کار روی عناوینی مانند Command & Conquer 3 و Red Alert 3 را دارد. وسلا توضیح داد «همان‌طور که می‎‌دانید ما اخیرا بازی Command & Conquer: Rivals را برای پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند معرفی کرده و به دنبال آن مخاطبین این فرنچایز به طور واضح اعلام کردند که خواستار بازگشت عناوین قدیمی برای PC هستند.»

«در همین راستا EA به دنبال بررسی راه‌های مهیجی در خصوص بازسازی عناوین قدیمی این سری است و اولین قدم به منظور سالگرد 25 سالگی این مجموعه برداشته شده است. به عنوان توسعه‌دهنده و طرفدار قدیمی Command and Conquer من نیز به میزان شما درباره این سری مشتاق و هیجان‌زده هستم.» با توجه به این که اولین بازی سری Command & Conquer در سال 1995 منتشر شد هنوز دو سال به زمان مقرر باقی مانده و همین مورد می‌تواند فرصت خوبی برای EA تلقی شود تا در آینده اخبار بیشتری از Command and Conquer Remaster به اشتراک بگذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − سیزده =