اخبار بازی

خبری از پرداخت درون برنامه‌ای در ریمستر Command & Conquer نیست

خبری از پرداخت درون برنامه‌ای در ریمستر Command & Conquer نیست

وی جی مگ: روز گذشته شرکت EA با معرفی ریمستر Command & Conquer و هم‌چنین Red Alert خبر از بازگشت این دو فرنچایز قدیمی داد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به سابقه بد شرکت EA و حواشی به وجود آمده پس از عرضه بازی Star Wars Battlefront 2، اکنون بسیاری نگران هستند نسخه بازسازی Command & Conquer و Red Alert از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنند. در همین مورد تهیه‌کننده این کمپانی با ارائه توضیحاتی در Reddit گفت «ما تصمیم گرفتیم تا Command & Conquer: Tiberian Dawn را بازسازی نماییم که به تنهایی بسیار هیجان‌انگیز است.»

«از طرفی از اشتیاق مخاطبین در رابطه با فرنچایز Red Alert نیز مطلع بوده و به همین دلیل قصد داریم تا نسخه اصلی آن را هم بازسازی کنیم. با این حال هر دو این بازی‌ها بدون وجود بسته‌های الحاقی هم‌چون Counterstrike، Covert Ops و Aftermath به مانند نسخه‌های قدیمی و کلاسیک خود نخواهند بود. به همین دلیل این سه بسته گسترش‌دهنده نیز بخشی از محتویات بازسازی شده خواهند بود. لازم به ذکر است هیچ گونه خبری از پرداخت درون برنامه‌ای در ریمستر Command & Conquer و هم‌چنین Red Alert نخواهد بود.»

نسخه بازسازی این دو عنوان در حال حاضر هیچ گونه زمان عرضه‌ای ندارد. هیچ گونه پلتفرمی نیز برای آن‌ها معرفی نشده اما می‌توان انتظار داشت PC یکی از پلتفرم‌های مقصد اصلی باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =