اخبار بازی

معرفی یوونتوس به عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 19

معرفی یوونتوس به عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 19

وی جی مگ: در آستانه آغاز مرحله لیگ قهرمانان اروپا، آمار و محتویات جدیدی با محوریت Champions League برای پلیرهای FIFA 19 منتشر شده است. آماری که از تیم باشگاهی یوونتوس به عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 19 یاد می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی EA Sports یک تصویر اینفوگرافیک منتشر کرده که در بالای آن آرت‌ورک جدیدی مشاهده می‌شود که کوین دی بروینه، نیمار و پائولو دیبالا را به تصویر می‌کشد. از امروز برای پلیرهای تازه‌وارد FIFA Ultimate Team. پرک‌های اضافی در دسترس قرار می‌گیرد. افرادی که پیش از این بازی را خریده ولی FUT را تجربه نکرده بودند می‌توانند گروه خود را به همراه یکی از سه بازیکن مطرح اشاره شده آغاز کنند. هم‌چنین محتویات دیگری مرتبط به Champions League و FUT در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که شامل چهار کیت ویژه UEFA Champions League و 5 پلیر با ریت 85 به بالا می‌شود.

افرادی که نسخه‌های Champions و Ultimate بازی را خریداری کرده بودند محتویات بیشتری از جمله بسته‌های Jumbo Premium FUT و Cristiano Ronaldo و Neymar را دریافت می‌کنند. آمار منتشر شده از سوی EA Sports نیز نشان می‌دهد تاکنون 55 میلیون مسابقه Champions League درون آخرین نسخه FIFA برگزار شده است. بیشترین شرکت‌کننده از فرانسه بوده که 4.3 میلیون مسابقه توسط آن‌ها برگزارش شده است. هم‌چنین یوونتوس به عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 19 و کریس رونالدو با به ثمر رساندن 5.4 ملیون گل به عنوان مفیدترین بازیکن شناخته شده است.

معرفی یوونتوس به عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 19 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =

  • قابل توجه آقای طالبیان…خود تیمشون که همچین مالی نیست اینم از صدقه سَرِ رونالدوئه،تو دنیای واقعی که خیلی محبوبه تیمشون در محبوبیت با اتلتیکو و چلسی و….رقابت میکنه 😀