اخبار بازی

بهبود ارزش سهام EA با انتشار Apex Legends

بهبود ارزش سهام EA با انتشار Apex Legends

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی مربوط به عملکرد تجاری سه‌ماهه اخیر EA سبب شد تا ارزش سهام این کمپانی با افت 18 درصدی مواجه شود. با این حال اوضاع و روزهای نامساعد EA پس از انتشار بازی Apex Legends به پایان رسید و سبب بهبود ارزش سهام EA گردید.

به گزارش وی جی مگ، اعلام این موضوع که تعداد پلیرهای بازی بتل رویال Apex Legends از 10 میلیون نفر عبور کرده است موجب بهبود ارزش سهام EA شد. به طوری که حتی ارزش سهام کنونی مقداری بیشتر از زمانی را نشان می‌دهد که پس از اعلام گزارش مالی با افت قابل توجه مواجه شده بود. در حال حاضر ارزش سهام کمپانی EA نسبت به روز گذشته به مقدار 14.47 درصد افزایش پیدا کرده و به رقم 96.27 دلار رسیده است. این در حالی است که پیش از افت قابل توجهی که سهام EA تجربه کرد ارزش آن برابر با 92.52 دلار بود.

پس اعلام گزارش مالی و کاهش ارزش سهام که بخش عمده‌ای از آن ناشی از فروش کمتر از سطح انتظار بازی Battlefield 5 بود کمپانی EA ابراز امیدواری کرد که با انتشار دو بازی Anthem و Apex Legends می‌تواند عملکرد خود را تا انتهای سال مالی جاری بهبود ببخشد. در حالی که هنوز Anthem منتشر نشده و نمی‌توان درخصوص آن صحبتی کرد اما انتشار ساخته جدید استودیو Respawn توانست بخش قابل توجهی از اوضاع نابسامان EA را جمع و جور کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 7 =