اخبار بازی

جدایی Patrick Soderlund از EA بعد از دو دهه

جدایی Patrick Soderlund از EA بعد از دو دهه

وی جی مگ: جدایی Patrick Soderlund از EA بعد از دو دهه یکی از مهم‌ترین تغییرات انجام شده درون مجموعه EA تا به امروز است. Patrick Soderlund به عنوان مدیر اجرایی به مدت دو دهه به هر دو شرکت EA و DICE خدمت کرد و اکنون بدون اعلام دلیلی مشخص تصمیم به ترک مجموعه EA گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، با انتشار بیانیه‌ای در بلاگ رسمی جدایی Patrick Soderlund از EA بعد از دو دهه مورد تایید قرار گرفت و این شرکت از زحمات و خدمات او به کمپانی قدردانی کرد. «امروز ما اعلام می‌داریم که Patrick Soderlund، پیشگام شرکت و صنعت ما تصمیمی مبنی بر ترک مجموعه EA پس از دو دهه اتخاذ کرده است.»

«یک همکار تجاری بسیار قابل اعتماد و دوستی عالی بود مدیریت الهام‌بخش او تاثیر درخشانی روی عملکرد شرکت EA گذاشت. به عنوان کسی که بخشی مهم از مدیریت مجموعه ما شامل مدیریت استودیو‌های جهانی و طراح ارشد مجموعه را برعهده داشت، مسئول تغییرات شرکت محسوب می‌شد. از دیدگاه ابتدایی او برای انجین گرافیکی Frostbite که اکنون تکنولوژی اصلی برای توسعه بازی‌ها کمپانی به شمار می‌رود تا ارائه بهترین تجربه‌ها به گیمر، پاتریک همیشه اطمینان حاصل می‌کرد که در قلب و مرکز تمامی کارهایی که ما انجام می‌دهیم خلاقیت و نوآوری نهفته باشد. او در تعهد کاری خود برای ساخت بازی‌های شگفت‌انگیزی که در آینده منتشر خواهند شد بی‌نظیر بود و اثر انگشت او روی تجربه‌هایی که پس از این در آینده برای مخاطبین خود عرضه خواهیم داشت قابل مشاهده خواهد بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + سه =