اخبار بازی

سازندگان Shadow of the Tomb Raider از عرضه همزمان با Spider-Man نگران نیستند

سازندگان Shadow of the Tomb Raider از عرضه همزمان با Spider-Man نگران نیستند

وی جی مگ: دیگر چیزی به انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2018 یعنی بازی Spider-Man باقی نمانده است. عنوانی که ساخت آن توسط Insomniac Games به پایان رسیده و برای تکثیر و توزیع آماده می‌شود. البته به همان میزان که برای ساخته Insomniac Games هیجان وجود دارد برای Shadow of the Tomb Raider، سومین قسمت از نسخه ریبوت شده Tomb Raider انتظار و هیجان وجود دارد که به فاصله یک هفته بعد از Spider-Man عرضه می‌شود. حال به نظر می‌رسد سازندگان Shadow of the Tomb Raider از عرضه همزمان با Spider-Man نگران نیستند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای با وبسایت COGconnected از کارگردان بازی دنیل بیسون و نویسنده ارشد آن جیل مورای از استودیو Eidos Montreal پرسیده شد که آیا سازندگان Shadow of the Tomb Raider از عرضه همزمان با Spider-Man احساس نگرانی می‌کنند. در ابتدا مورای پاسخ داد که «امسال، سال بزرگی برای بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود اما فقط یک بازی لارا کرافت دارد» سپس دنیل بیسون بحث آغاز شده را همراه کرد و چنین توضیح داد که «من اصلا از بابت Spider-Man نگران نیستم.

من دوستانی دارم که هم‌اکنون مشغول کار روی بازی در دست ساخت استودیو Insomniac Games هستند و بسیار برای آن‌ها خوشحالم. همان‌طور که جیل گفت امسال سال بزرگی برای بازی‌ها محسوب می‌شود و به نظر من Shadow of the Tomb Raider و Spider-Man می‌توانند در کنار یکدیگر عرضه شوند و وجود داشته باشند. این دو بازی تجربه متفاوتی را به همراه دارند. یکی از آن‌ها درباره حرکات و گشت‌وگذار در شهر بوده و دیگری در خصوص جست‌وجو و یافتن اشیا و ماجراجویی است.»

عنوان Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود در حالی که Spider-Man برای عرضه در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 97) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 15 =

  • اینا کلا برای هر قسمت از این مجموعه نگران نبودن خودشونو اعلام میکنن 😀
    برای نسخه پیش هم فکر کنم نگران نبودن همزمان شدن با Battlefront رو اعلام کردن.

      • البته من قبل گرونی ها برنامه داشتم Fifa19 و Spider Man و Red Dead2 و Battlefield V و شاید AC جدید رو بگیرم…همه رو هم اورجینال روی ps4…

        آلان فقط برنامم خرید رد دد2 و پلاس هست وباید بخاطرش5تا بازی که دارم بفروشم و شاید یه چیزی هم بذارم روش 🙁 :-(( 😥 😐