اخبار بازی

حضور موسیقی Kingdom Hearts 3 در آلبوم جدید Eminem

حضور موسیقی Kingdom Hearts 3

وی جی مگ: خواننده معروف رپ یعنی Eminem که به Rap God شهرت دارد، به طور ناگهانی آلبوم جدید خود را با نام Kamikaze منتشر کرد. البته این تنها سورپرایز او برای طرفدارانش نبود. یکی از ترک‌های این آلبوم با نام «Good Guy» شبیه به یکی از موسیقی‌های بازی Kingdom Hearts است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای با Rolling Stone ناشر آلبوم، تائید شد که ترک Good Guy شبیه به یکی از موسیقی‌های بازی Kingdom Hearts است. صحبت‌هایی در مورد این موسیقی با او شد که نشان‌دهنده محبوبیت این بازی است.

وقتی که در مورد شباهت ترک Good Guy به موسیقی بازی Kingdom Hearts سوال شد، llladaproducer گفت: «او بازی‌های ویدئویی انجام داده است. این یک بازی ژاپنی است و آن موسیقی، موسیقی تم بازی است. این موسیقی یکی از بهترین ملودی‌هایی است که من شنیده‌ام»

اگر به ترک Good Guy گوش دهید، احتمالا در مورد شباهت این ترک به موسیقی بازی Kingdom Hearts دچار مشکل شوید و ندانید که کدام قسمت از این ترک به موسیقی این بازی شباهت دارد. دلیل آن‌ این است که این موسیقی به گونه‌ای تغییر داده شده تا در آلبوم نهایی به سختی قابل تشخیص باشد. «آن را فیلتر کردیم، قسمتی از آن را جدا کردیم و در آخر به این شکل در آمد. در واقع آن را غیرقابل تشخیص ساختم ولی می‌دانستم که مردم این موضوع را می‌فهمند. به خاطر همین باید این موضوع را شفاف می‌کردیم. وقتی من چنین کار‌هایی انجام می‌دهم سعی می‌کنم تا آن را غیرقابل تشخیص کنم.»

در وب‌سایت Genius.com می‌توانید این نمونه را پیدا کنید. نام آن Simple and Clean است و آهنگ‌ساز آن Utada Hikaru می‌باشد. بازی Kingdom Hearts 3 قرار است در تاریخ 29 ژانویه سال 2019 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox one منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =