اخبار بازی

درآمد 3 میلیارد دلاری Epic Games در سال 2018

درآمد 3 میلیارد دلاری Epic Games در سال 2018

وی جی مگ: گزارشات جدید منتشر شده از درآمد 3 میلیارد دلاری Epic Games در سال 2018 حکایت دارد. استودیو Epic Games به همراه اثر بتل رویال بسیار محبوب خود یعنی Fortnite به موفقیتی کم‌نظیر درسال 2018 دست پیدا کرد. به طوری که تا تاریخ 27 نوامبر روی تمامی پلتفرم‌ها از کنسول‌ها گرفته تا گوشی‌های موبایل توانست 200 میلیون کاربر جذب کند.

به گزارش وی جی مگ، یک منبع آگاه در صحبت با وبسایت TechCrunch به درآمد بیش از 3 میلیارد دلاری Epic Games در سال 2018 اشاره کرده است. البته خود کمپانی Epic Games روی این موضوع اظهارنظر نکرده. با این حال مدتی پیش طراح ارشد بازی یعنی اریک ویلیامسون درباره Fortnite اظهار کرده بود که «به گفته خیلی‌ها، ما می‌توانیم بهترین و بزرگ‌ترین بازی باشیم که در بازار غرب تجربه شده است.»

اگرچه کریسمس و تعطیلات انتهای سال فرا رسیده اما Epic Games هم‌چنان به به‌روزرسانی Fortnite ادامه می‌دهد. عرضه رویدادهای جدید به همراه بازنگری اساسی نقشه‌های بازی در بخش بتل رویال که به آن فضای زمستانی و برفی بخشیده از جمله اقدامات توسعه‌دهندگان بوده است. به‌علاوه در دسترس قرار گرفتن محتویات جدید با عرضه فصل هفتم که از جمله آن باید به Creative Mode یا The Block اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =