اخبار بازی

واکنش منفی گیمرها به عذرخواهی Bethesda با نسخه‌های اولیه Fallout

واکنش منفی گیمرها به عذرخواهی Bethesda با نسخه‌های اولیه Fallout

وی جی مگ: استودیو سازنده بازی Fallout 76 اخیرا اعلام کرده بود که پلیرهای این مجموعه نسخه‌های اولیه Fallout تحت عنوان Fallout Classic Collection را می‌توانند به صورت رایگان روی پلتفرم PC دریافت کنند. این عناوین از احترام زیادی نزد گیمرها برخوردار بودند اما اکنون شیوه عذرخواهی Bethesda به مذاق گیمرها خوش نیامده و واکنش منفی آن‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، جو منفی ایجاد شده این دلیل است که بسیاری این اقدام را نوعی عذرخواهی از سوی کمپانی Bethesda تلقی می‌کنند تا این که آن را هدیه کریسمس به شمار بیاورند. ظاهرا چنین مدل عذرخواهی، موردی نیست که طرفداران و گیمرها به دنبال آن بوده باشند و واکنش منفی صورت گرفته توسط آن‌ها یک سیلی به گوش سازندگان بازی محسوب می‌شود. نکته‌ای دیگری که کاربران به اشاره کردند بدین شرح بود که نسخه‌های اولیه Fallout یا Fallout Classic Collection یکی از مزیت‌های پیش‌خرید بازی Fallout 76 اعلام شده بود و اکنون در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی افراد، به نوعی تحقیر افرادی است که پیش از این عنوان Fallout 76 را پیش‌خرید کرده بودند.

افراد دیگری به این نکته اشاره کردند بسیاری از گیمرهایی که تنها کنسول دارند Fallout 76 را خریداری کردند و اکنون اهدای کالکشنی مخصوص پلتفرم PC کاملا برای آن‌ها بی‌ربط خواهد بود. علیرغم این که بازی Fallout 76 روی هر دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس است اما Collection مذکور تنها برای PC عرضه شده و مناسب افرادی است که یک PC در اختیار داشته باشند. البته ناگفته نماند این مجموعه بسیار قدیمی بوده و یک سیستم کاملا معمولی نیز می‌تواند به راحتی آن‌ها را اجرا کند. با این حال تعدادی از مخاطبین تازه‌وارد هم بودند که چندان واکنش منفی به این مسئله نشان ندادند و برای تجربه نسخه‌های قدیمی Fallout از خود ابراز علاقه نشان دادند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دو =