اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Fallout 76

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Fallout 76

وی جی مگ: اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشته شد. عنوان Fallout 76 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال جاری بوده که چند ماه دیگر به عرضه آن باقی مانده است. ساخته جهان‌باز Bethesda Game Studios اولین قسمت از این مجموعه خواهد بود که رویکرد آنلاین را در پیش گرفته و شامل بخش آفلاین نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، رویکرد در پیش گرفته شده توسط سازندگان بازی نگرانی‌هایی را پیرامون Fallout 76 ایجاد کرده است. با این حال شرکت Bethesda اقدامات مثبتی را در این زمینه انجام داده است. برای مثال قابلیت لوت بازی را در نظر بگیرید. اگر چندین پلیر مشغول درگیری با یک جانور بزرگ باشند سوالی که مطرح می‌شود بدین شرح است آیا همه این پلیرها لوت دریافت می‌کنند یا لوت تنها به پلیری که موجود را در انتها از بین برده تعلق می‌گیرد ؟ پیت هاینز مدیر بازاریابی Bethesda در توییتر پاسخ داد لوت به همه پلیرها تعلق می‌گیرد. این نکته خوبی برای پلیرهای سبک MMO و اکشن نقش‌آفرینی به شمار می‌رود.

دیگر اطلاعات جدید از گیم‌پلی بازی Fallout 76 به سرورهای ماد شده در بخش چندنفره مربوط می‌شود که به نظر می‌رسد برای بازی منتشر خواهد شد. سازندگان بازی پیش از این اعلام کرده بودند سرورهای تک‌نفره و پشتیبانی از قابلیت ماد پس از عرضه به Fallout 76 اضافه خواهد شد. اکنون باید دید نحوه کارکرد آن در بخش چندنفره به چه شکلی خواهد بود. بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 7 =