اخبار بازی

واکنش منفی گیمرها به بازی Fallout 76

واکنش منفی گیمرها به بازی Fallout 76

وی جی مگ: عنوان Fallout 76 عملکرد تکنیکی فاجعه‌باری را روی پلتفرم‌های مختلف به ویژه کنسول PS4 از خود نشان می‌دهد. در حالی که بازی از روز گذشته منتشر شده اما ساختار آنلاین آن باعث شده تا هم‌چنان بسیاری از رسانه‌ها نقد‌های خود را منتشر نکرده باشند. در مقابل مشکلات فنی بازی ظاهرا به قدری زیاد بوده که واکنش بسیار منفی گیمرها به بازی Fallout 76 را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه صفحه بازی را در وبسایت متاکریتیک مشاهده کنید متوجه می‌شود در حال حاضر متوسط امتیاز داده شده از سوی کاربران به این بازی به عدد 2.7 اشاره دارد که بسیار خجالت‌آور محسوب می‌شود. عملکرد افتضاح، مشکلات فنی، باگ‌ها و گلیچ‌های متتعد از جمله موارد اشاره شده بوده که واکنش شدید و منفی گیمرها به بازی Fallout 76 را به همراه داشته است.

از طرفی حذف شدن بخش داستانی و قرار گرفتن آن در ساختار کاملا آنلاین از دیگر نکات منفی مطرح شده توسط گیمرها است. برای مثال کاربری در نقد خود اظهار کرده اگرچه عناوین Fallout در سال‌های اخیر از مشکلات فنی رنج می‌بردند اما روایت داستانی و وجود NPCهای مختلف برای تعامل و برقراری ارتباط با آن‌ها باعث می‌شد تا از تجربه و ادامه بازی لذت ببرید. امری که در Fallout 76 خبری از آن نبوده و با توجه به آنلاین بودن ذات و ساختار آن، شاهد حضور هیچ گونه NPC در بازی نیستیم. همین مورد باعث می‌شود بازی از ارائه حس عناوین قبلی این سری عاجز باشد و در عین حال تجربه ان نیز بسیار خسته‌کننده باشد. باید دید واکنش Bethesda به این حواشی چگونه خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =

  • اول که داستان داره و میتونید از ربات ها و کامپوترها و نوار صوتی داستان رو دنبال کرد
    دوم اگر شما اولین کسانی باشید که پا روی دنیای ویران شده بگذارید با کی به غیر از کسانی که در والت۷۶ بودن میتونی حرف بزنی
    سوم تمام بازی ها باگ دارن و میشه با ابدیت کردن و پچ های مختلف اونا رو رفع کرد
    تنها ایرادی که میشه از بازی گرفت گرافیک بازیه که واقعا هیچ فرقی با نسخه ی قبلی بازی نداره
    برای بازی کردن این بازی باید حوصله داشته باشی که خیلی ها ندارن(این بازی بازی ای نیست که یکی دوهفته تموم بشه و میتونی ساعت های خیلی زیادی مشغول شی)