اخبار بازی

تخفیف 50 درصدی برای فروش بازی Fallout 76

تخفیف 50 درصدی برای فروش بازی Fallout 76

وی جی مگ: تخفیفات مختلف برای فروش بازی Fallout 76 باعث شده تا آن‌هایی که در هنگام لانچ این عنوان را تهیه کردند اکنون پشیمان باشند. این اثر که با واکنش‌های شدید گیمرها و منتقدین مواجه شده وضعیت خوبی را در فروش تجربه نکرده و همین مورد باعث شده تا اکنون برخی خرده‌فروشی‌ها آن را با 50 درصد تخفیف به فروش بگذارند.

به گزارش وی جی مگ، Fallout 76 که متوسط امتیاز کنونی آن در وبسایت متاکریتیک به عدد 50 اشاره دارد به دلیل مشکلات مختلف و متعدد، باگ‌ها و عملکرد فنی ضعیف با انتقادات فراوانی مواجه شده است. همین مسائل باعث شده تا فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌های مختلف برای فروش بازی Fallout 76 به صورت مداوم قیمت آن کاهش دهند. در حالی که پیش از این از تخفیف 30 درصدی این بازی در آمازون، Best Buy و استور مایکروسافت و PSN خبر داده بودیم اکنون این محصول با تخفیف 42 درصدی و با قیمت 35 دلار در آمازون به فروش می‌رسد.

برای مثال Hitman 2 و Spyro Reignited Trilogy که هر دو همزمان با ساخته جدید Bethesda عرضه شدند تاکنون کوچک‌ترین تخفیفی دریافت نکرده‌اند. از دیگر خرده‌فروشی‌ها می‌توان به Amazon Germany و دیگر فروشگاه آلمانی یعنی Saturn اشاره کرد که بازی را با قیمت 30 یورو یعنی به میزان 50 درصد تخفیف برای فروش قرار دادند. قیمت بازی در یک فروشگاه بریتانیایی نیز 27 پوند اعلام شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 1 =