اخبار بازی

Far Cry 4 تایید شد

Far Cry 4 تایید شد 1

شایعه هایی که پیاپی درست در می آیند. بازی فارکرای 4، رسما برای عرضه در تاریخ سه شنبه 27 آبان 1393 در نظر گرفته شده است. بازی در هیمالیا جریان دارد. وسایل مختلفی را می توانید در بازی مشاهده کنید. همچون بازی های گذشته شما شاهد طیف وسیعی از حیوانات خواهید بود. مخصوصا اینکه این بار فضای بازی فضای خاصی است. بازی برای کنسول های نسل حاضر و نسل قبلی و PC عرضه خواهد شد. گیمر ها درمنطقه ای به نام به نام Kyrat در هیمالیا خواهند بود که علیه رژیم مستبدانه و خود نشانده آنجا فعالیت می کند. بازی توسط استدیوهای مختلفی در حال توسعه است. Ubisoft Montreal, Red Storm Entertainment, Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai و Ubisoft Kiev.

“با توجه به موفقیت نسخه قبلی ما می خواستیم تا این بازی را به مرحله جدیدی ببریم. مرحله ای که هواداران بازی را غافلگیر کند و فراتر از انتظار آنها باشد. با قرار دادن تنظیمات یونیک برای بازی، ما فکر می کنیم این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های شوتر ظاهر خواهد شد. در ماه های بعد منتظر خبر های بیشتری باشید.

Dan Hay-تهیه کننده بازی
با پیش خرید نسخه Limited Edition می توانید از ویژگی های منحصر به فردی بهره مند شوید. اولین نمایش بازی را به طور خلاصه می توانید در E3 سال 2014 مشاهده کنید.

Far Cry 4

برچسب‌هاFar Cry 4 UbiSoft
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − دو =