اخبار بازی

تعداد کاربرهای بازی Final Fantasy 14 از 14 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربرهای بازی Final Fantasy 14 از 14 میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: بازی Final Fantasy 14 در ابتدای عرضه خود یک محصول شکست‌خورده برای شرکت Square Enix محسوب می‌شد. با این حال تلاش‌های تیم سازنده جانی دوباره به این بازی بخشید و در حال حاضر نسخه جدیدتر آن تحت عنوان Final Fantasy 14: A Realm Reborn یکی از بهترین عناوین MMORPG بازار به شمار می‌رود. اکنون این بازی به موفقیت جدیدی دست پیدا کرده و بر همین اساس تعداد کاربرهای بازی Final Fantasy 14 از 14 میلیون نفر عبور کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در این آمار حساب‌های کاربری آزمایشی هم مورد محاسبه قرار گرفته اما در هر صورت در اختیار داشتن 14 میلیون کاربر برای Final Fantasy 14، موفقیت قابل توجه و بزرگی برای این اثر به شمار می‌رود. در همین مورد تهیه‌کننده و کارگردان اثر یعنی نائوکی یوشیدا طی انتشار بیانیه‌ای اظهار کرد «اگرچه Final Fantasy 14 در ابتدا نتوانست انتظارات را برآورده کند، به واسطه پشتیبانی افراد حاضر در این رسانه، شرکت‌هایی که با آن‌ها همکاری داشتیم و البته پلیرهای اختصاصی خود، ما توانستیم نسخه A Realm Reborn را در سال 2013 عرضه کنیم و از طریق این نسخه جانی دوباره به FF14 ببخشیم. در طول این پنج سال بازی به رشد خود ادامه و اکنون به محصولی تبدیل شده که همگی آن را دوست داریم. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما سپاس‌گزار باشیم.»

روز 27 آگوست برابر با سالگرد پنج سالگی ورژن جدید A Realm Reborn بود و به مناسبت رسیدن تعداد کاربرهای بازی Final Fantasy 14 به 14 میلیون نفر، قرار است 14 لایواستریم‌ از این بازی در روز یک سپتامبر برگزار شود و شخص یوشیدا هم در آن حضور خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =