اخبار بازی

چرا کارگردان Final Fantasy 15 از Square Enix جدا شد ؟

چرا کارگردان Final Fantasy 15 از Square Enix جدا شد ؟

وی جی مگ: چند هفته پیش بود که به صورت ناگهانی اعلام شد هاجیمه تاباتا کارگردان Final Fantasy 15 از Square Enix جدا شده است. پس از آن مشخص شد که تاباتا استودیو شخصی خود تحت عنوان JP Games را تاسیس کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در تاک‌شویی به میزبانی Nico Nico، هاجیمه تاباتا از دلایل خود برای ترک کمپانی Square Enix گفت. به گفته ایشان علت جدایی کارگردان Final Fantasy 15 از Square Enix به این خاطر نبود که احساس می‌کرد اشتیاق کار و فعالیت در این کمپانی را از دست داده. وی تاکید کرد که رابطه او با شرکت Square Enix هم‌چنان خوب بوده است. تاباتا به این دلیل کمپانی را ترک کرد که دیگر تمایل داشت تا وظیفه هدایت و رهبری تیم توسعه‌دهندگان این شرکت را برعهده داشته باشد. ایشان هم‌چنین از بابت کنسل شدن فرایند ساخت و توسعه بسته‌های الحاقی بازی Final Fantasy 15 عذرخواهی کرد و گفت که در اتخاذ این تصمیم مشارکتی نداشته است.

با این حال مشخص نیست چه میزان از اظهارات تاباتا حقیقت داشته باشد. زیرا در صورتی که این شخص از کمپانی اخراج شده باشد بعید است به صورت عمومی آن را اعلام کند. اگرچه جدایی او از تیم Square Enix مایه تاسف است اما با توجه به استعدادی که این شخص دارد می‌توان امیدوار بود شاهد ساخت آثار باکیفیت و قابل توجه در استودیو جدیدش یعنی JP Games باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =