اخبار بازی

Final Fantasy VII Remake به نسل بعد می آید

Final Fantasy VII Remake به نسل بعد می آید 1

وی جی مگ: همانطور که مدت ها قبل اعلام شد، عنوان مورد انتظار Final Fantasy VII Remake بالاخره اوایل سال میلادی آینده برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. اما طبق گفتگویی که Game Informer با مدیر اجرایی شرکت Square Enix یعنی Yosuke Matsuda داشته است، برنامه ریزی برای عرضه ی ورژن نسل بعدی این بازی نیز توسط این شرکت، در دستور کار قرار گرفته است. Yosuke Matsuda در این باره گفت:

با توجه به داغ بودن بحث در این مورد، انتظار چنین سوالی را داشتم. می توانم بگویم که تیم ما، این عنوان را طوری طراحی کرده است که توانایی پشتیبانی از نسل حاضر و نسل آینده ی کنسول های بازی را دارا خواهد بود. این بازی به صورتی ساخته شده است که بر روی هردو نسل، قابل بازی باشد و جای نگرانی ای وجود نخواهد داشت، زیرا طرفداران قادر خواهند بود تا تجربه ی لذت بخشی از هردو نسخه داشته باشند.

با این حال هنوز به صورت کامل تایید نشده است که آیا چیزی که Matsuda از آن سخن می گوید، یک ورژن و پورت کامل از بازی برای نسل نهم است یا اینکه بازی به صورت backward compatibility روی نسل بعدی و با تعدادی بخش های بهبود یافته اجرا خواهد شد. ایشان همچنین در صحبت های خود فقط به کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 اشاره نکردند و از واژه ی “نسل آینده ی کنسول های بازی” استفاده کردند که همین موضوع، احتمال عرضه ی بازی برای Xbox Scarlett را نیز، افزایش می دهد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =