اخبار بازی

احتمال بازسازی نسخه‌های جانبی Final Fantasy 7 وجود دارد

احتمال بازسازی نسخه‌های جانبی Final Fantasy 7 وجود دارد

وی جی مگ: مدت زمان فراوانی از رونمایی اولیه Final Fantasy 7 می‌‎گذرد و در این مدت هیچ گونه اطلاعاتی از آن منتشر نشده. با این حال صحبت‌های اخیر تتسویا نومورا بیان می‌دارد این بازسازی از آن‌چه انتظار می‌رود بزرگ‌تر بوده و ممکن است نسخه‌های جانبی Final Fantasy 7 هم بازسازی شوند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان رویداد اخیر برگزار شده برای بازی he World Ends With You: Final Remix در هفته گذشته، شخص تتسویا نومورا به سوالات مختلف طرفداران پاسخ داد. همان‌طور که انتظار می‌رفت این سوالات به عنوان Final Fantasy 7 ارتباط پیدا کرد. نومورا صحبت‌های خود با چاشنی طنز این‌گونه آغاز کرد «بسیاری از این موضوع آگاه نبوده اما من مشغول توسعه بازسازی Final Fantasy 7 هستم. در حال حاضر تمامی تمرکز من روی بازی Kingdom Hearts 3 قرار دارد اما هنگامی که این پروژه به پایان برسد و عرضه شود به سراغ Final Fantasy می‌روم.»

«من به ایده‌های مختلفی پیرامون بازسازی این اثر فکر می‌کنم و همین امروز درباره آن با کارگردان بازی یعنی یوشینوری کیتاسه نیز صحبت کردم که تهیه‌کنندگی بازسازی آن را برعهده دارد. ممکن است بازسازی نسخه‌های جانبی Final Fantasy 7 هم در نظر گرفته شود. با این حال هم‌اکنون تنها باید منتظر ماند تا بازسازی بازی اصلی انجام شود.»

برای عنوان Final Fantasy 7 نسخه‌های جانبی مختلفی عرضه شده است. بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 برای کنسول دستی PSP، بازی Dirge of Cerberus: Final Fantasy 7 برای PS2 و عنوان Crisis: Final Fantasy 7 برای موبایل نسخه‌های جانبی این اثر به شمار می‌روند. لازم به ذکر است یک فیلم انیمیشنی تحت عنوان Final Fantasy 7: Advent Children هم تولید و اکران شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − نه =