اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی کنسل شده Telltale با محوریت زامبی‌ها

اطلاعاتی از بازی کنسل شده Telltale با محوریت زامبی‌ها

وی جی مگ: با توجه به گفته‌های اخیر یکی از کارمندان سابق کمپانی، ساخت یک بازی نوآورانه توسط Telltale با محوریت زامبی‌ها در دستور کار قرار داشت که پروسه تولید آن کنسل شد.

به گزارش وی جی مگ، روز دوشنبه وبسایت VG247 مطلبی را منتشر کرد که بیان می‌داشت تولید این بازی توسط Telltale با محوریت زامبی‌ها در ماه مارچ متوقف شد. این مطلب با اشاره به مصاحبه‌ای با الکسیس کندی طراح و نویسنده بازی که ساخت Cultist Simulator را در کارنامه داشته و به صورت مستقل هم روی Dragon Age 4 کار کرده مدعی شد استودیو Telltale Games به منظور یک روایت داستانی مشخص از کندی مشاوره خواسته است. ظاهرا این پروژه چندین سال در دست ساخت قرار داشته و افراد مختلفی روی آن کار کردند. به گفته کندی کارکنان Telltale مایل بودند با این پروژه، محصولی متفاوتی توسعه بدهند که با ساختار عناوین تولید شده توسط Telltale متمایز باشد.

ظاهرا این اثر قرار بود روی گوشی‌های هوشمند عرضه شود و احتمال انتشار آن روی سایر پلتفرم‌ها نیز در نظر گرفته شده بود. براساس گفته‌های کندی این بازی از گیم‌پلی بیشتری برخوردار بود و به یک طراح روایت و نویسندگی برای تمامی سکانس‌های آن نیاز نداشت. با این حال امضا و استایل گرافیکی همیشگی عناوین Telltale Games در این بازی نیز دیده می‌‎شد.

دو روز پس از انتشار این مطلب کارمند سابق Telltale Games استیسی میسون که در واحد تحقیق و توسعه استودیو کار می‌کرد اظهار کرد بخشی از جزئیات به اشتراک گذاشته شده در مطلب مذکور صحیح بوده با این حال نکات غلط بسیاری در آن وجود دارد. میسون ادامه داد پروژه در مارچ گذشته کنسل نشد بلکه به دنبال تصویب مدیر جدید شرکت یعنی پیت هویلی و ایجاد تغییراتی در واحد تحقیق و توسعه، فرایند ساخت بازی نیز متوقف شد. همواره Telltale Games از این موضوع مورد انتقاد واقع شده که بازی‌های آن‌ها فاقد نوآوری بوده و این استودیو همواره از یک فرمول برای تولید بازی‌های مختلف استفاده می‌کند. امری که میسون مدعی شد با ساخت پروژه جدید در حال تغییر این رویه بودند که البته توسعه آن نیز به سرانجام نرسید.

برچسب‌هاTellTale Telltale Games بازی
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =