اخبار بازی

صدرنشینی Fortnite در نتایج جستجوی Google

صدرنشینی Fortnite در نتایج جستجوی Google

وی جی مگ: شرکت Google به تازگی لیست‌های مختلفی از نتایج جستجوها در سال 2018 در دسته‌‌بندی‌های متفاوت منتشر کرده است که البته آمار آن مربوط به کاربران آمریکایی می‌شود. بر همین اساس مشخص شد عنوان Fortnite در نتایج جستجوی Google در چارت مربوط به ویدئو گیم در رتبه نخست قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، جستجو در خصوص فصل ششم ساخته Epic Games، اسکین‌های فاش شده و حرکات نمایشی از جمله مواردی است که باعث صدرنشینی Fortnite در نتایج جستجوی Google در سال 2018 شده است. هم‌چنین عرضه فصل هفتم، راه‌اندازی استور اختصاصی کمپانی Epic Games و خبر در اختیاز گذاشتن تکنولوژی Cross Play بازی Fortnite به صورت رایگان در اختیار دیگر سازندگان به قرارگیری آن در مکان اول کمک کرده است.

در رتبه دوم شاهکار کمپانی Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 قرار گرفته است. با انتشار جزئیات مختلف از ماه سپتامبر، جستجو در خصوص این عنوان افزایش پیدا کرد که عموما به انواع حیوانات Legendary، مراحل و نکات داستانی بازی مربوط می‌شد. در جایگاه سوم نیز بازی Fallout 76 قرار دارد. جستجو درباره این اثر از ماه می و به دنبال رونمایی پیش از E3 2018 آغاز شد اما بعد از انتشار در ماه نوامبر و حواشی‌هایی که به دنبال داشت به اوج خود رسید. موضوعاتی که به نقد‌های منفی، عدم بازگشت پول توسط ناشر بازی یعنی Bethesda به خریداران و باگ‌های عجیب Fallout 76 اشاره داشت.

عناوین دیگری هم‌جون God of War و Far Cry 5 هم در این لیست دیده می‌شوند. نکته جالب بدین شرح است بسیاری از این عناوین در مقاطع و بازه‌های زمانی محدود و مشخص جستجو شده و در نتیجه در لیست جای گرفتند. اما Fortnite با روندی ثابت در تمام طول سال مورد جستجو توسط کاربران قرار گرفته است.

  1. Fortnite
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Fallout 76
  4. Far Cry 5
  5. God of War
  6. Monster Hunter: World
  7. Sea of Thieves
  8. Call of Duty: Black Ops 4
  9. Kingdom Come: Deliverance
  10. Zombs Royale
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =