اخبار بازی

حذف قابلیت ضبط ویدئو Fortnite روی Nintendo Switch

حذف قابلیت ضبط ویدئو Fortnite روی Nintendo Switch

وی جی مگ: قابلیت ضبط ویدئو Fortnite روی کنسول Nintendo Switch حذف گردید. استودیو Epic Games مدتی پیش اعلام کرده بود تغییراتی در عملکرد اثر بتل رویال خود روی کنسول Nintendo Switch اعمال خواهد کرد. با این حال حذف قابلیت‌های مهم و کلیدی بازی ناراحتی کاربران را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Epic Games با انتشار پستی در وبسایت Reddit توضیحاتی در خصوص حذف قابلیت ضبط ویدئو Fortnite روی کنسول هیبریدی نینتندو ارائه کرد. «احتمالا متوجه شده‌اید که در به‌روزرسانی جدید قابلیت ضبط ویدئو بازی روی کنسول Nintendo Switch حذف شده است. این مورد به دلایل افزایش پایداری و بهبود عملکرد بازی انجام شده است زیرا این مورد باعث ایجاد بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به حافظه می‌شد. غیرفعال کردن این قابلیت بخش قابل توجهی از میزان RAM را ذخیره می‌کند و بدین ترتیب عملکرد کلی بازی بهبود پیدا می‌کند.»

تاکنون مشخص نشده این قابلیت چه زمانی به Fortnite باز خواهد گشت. Epic اظهار کرده بود ممکن است این قابلیت بدین حالت به بازی بازگردد که فعال یا غیرفعال بودن آن برعهده کاربر باشد. با تمامی این توضیحات هم‌چنان بسیاری از مخاطبین Fortnite روی Nintendo Switch خواستار بازگشت این قابلیت هستند و از حذف آن ناراضی هستند. آن‌ها معتقد هستند نیازی به حذف این قابلیت نبوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =