اخبار بازی

پیش فروش خوب بازی Forza Horizon 4

پیش فروش خوب بازی Forza Horizon 4

وی جی مگ: یکی از تاثیرگذارترین بازی‌هایی که که در E3 2018 به نمایش درآمد، بازی Forza Horizon 4 است که سازنده آن استودیو Playground Games است. گیمر‌هایی که از بازی‌های مسابقه‌ای جهان باز خوششان می‌آید، جذب این عنوان شدند چراکه Forza Horizon 4 ویژگی‌های بسیار خوبی مانند آب‌ و هوای پویا، چهار فصل، گشت‌ و گذار به صورت Co-op دارد و می‌توان در این دنیا با 72 پلیر بازی کرد.

به گزارش وی جی مگ، باید ببینیم با وجود این ویژگی‌ها پاسخ مصرف کننده‌ها به این بازی چگونه‌ است. در صحبتی که رئیس بازاریابی  Xbox یعنی Aron Greenberg با Game Industry داشت، گفت که پیش‌فروش بازی Forza Horizon 4 همان‌طور که Microsoft می‌خواهد پیش می‌رود و بهتر از بازی Forza Horizon 3 است که در سال 2016 منتشر شد.

«انتظار ما از بازی Forza Horizon 4 اینگونه است که بزرگترین و بهترین فروش را در مجموعه Forza داشته باشد. در حال حاضر پیش‌ فروش این بازی همان‌طور است که ما می‌خواستیم و بهتر از Forza Horizon 3 است پس نشانه‌های اولیه واقعا خوب است. حال با قرار گرفتن این بازی در سرویس Xbox Game Pass پلیر‌های بیشتری می‌وانند این عنوان را بازی کنند و کسانی که تا به حال این مجموعه را تجربه نکردند، شانس این را دارند تا با استفاده از این سرویس، یکی از بهترین نسخه‌ها را تجربه کنند.»

با پرداخت ماهیانه 10 دلار می‌توانید به سرویس Xbox Game Pass دسترسی داشته باشید که از طریق این سرویس بازی‌های زیادی برای شما فراهم می‌شود. بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 2 اکتبر برای پلتفرم‌های PC و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =