اخبار بازی

عرضه بازی Project Stella در سال 2019

عرضه بازی Project Stella در سال 2019

وی جی مگ: در اولین روزهای سال 2019 میلادی بسیاری از استودیوها از این فرصت استفاده کردند تا در کنار انتشار پیام تبریک خود، پروژه‌های آینده را هم به نوعی رونمایی کرده و یا اخباری در رابطه با آن به اشتراک بگذارند. در همین مورد استودیو Kadokawa Games ضمن تبریک سال نو عرضه بازی Project Stella در سال آینده را مورد تایید قرار داد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط توییتر بازی به تایید رسیده و مشخص شد ساخت بازی در سال 2019 به اتمام خواهد رسید و پس از آن انتشار می‌یابد. چنان‌چه پیش از این در جریان ساخت بازی Project Stella نبودید باید به اطلاع‌تان برسانیم که این اثر یک بازی در سبک علمی-تخیلی و استراتژی نقش‌آفرینی بوده که توسط سازندگان بازی Front Mission توسعه پیدا می‌کند. به مانند Front Mission که برای کنسول SNES انتشار یافت بازی Project Stella هم یک استراتژی ربات‌محور برای کنسول‌ها بوده و می‌توان انتظار داشت طرفداران این مجموعه را راضی کند. نشر بازی هم برعهده کمپانی Square Enix خواهد بود.

استودیو Kadokawa Games در چند سال اخیر روی بازی‌های استراتژی موبایلی مانند Starly Girls و بازی در دست ساخت Project Europa کار کرده است. بازی Project Stella اولین اثر این توسعه‌دهنده در چند سال اخیر برای کنسول‌ها محسوب می‌شود و اطلاعاتی چندانی تاکنون در خصوص آن منتشر نشده است. با این حال مشخص شد این بازی پیش‌درآمدی برای Starly Girls خواهد بود.

عرضه بازی Project Stella در سال 2019 تنها نسخه از Front Mission نبوده و شرکت Square Enix انتشار بازی Left Alive را نیز در ماه مارچ برنامه‌ریزی کرده است. اثری دیگر در دنیای Front Mission که البته در ژانر شوتر سوم شخص توسعه پیدا می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =