اخبار بازی

Frostibite 3، انجینی آماده برای نسل بعد

Frostibite 3، انجینی آماده برای نسل بعد 1

تهیه کننده اجرایی DICE، آقای Patrick Bach برخی از برنامه های استودیو DICE را در رابطه با انجین Frostibite 3 بیان کرد و تاکید داشت که می توان از توانایی های این انجین برای کنسول های نسل بعد بطور کامل استفاده کرد.
طی مصاحبه ای با سایت OXM، جناب Bach گفت:

من فکر می کنم که کار درست را چند سال پیش انجام دادیم، حتی چند سال قبل از ساخت Battlefield 3، ساخت این انجین برنامه ریزی شده بود اما ما فکر میکردیم که هنوز هیچ برنامه ای برای ساخت بازی های چند سال بعد نداریم و سطح نسل بعد را می توانیم ببینیم. برای نسل قبلی هم انجین Frostibite خیلی خوب بود. برای مثال بازی Battlefield 4 یکی از بهترین گرافیک های نسل بعد را دارد اما با این حال نمیتوان گفت که بهترین گرافیک را برای کنسول های نسل بعد دارد. ما انجینی داریم که کاملا از عهده نسل بعد بر می آید.

بعد از این موضوع، مصاحبه به قبل از انتشار Battlefield 4 کشیده شد و آقای Bach گفت که باگ ها و مشکلات Battlefield 4 را از قبل پیش بینی کرده بود.

اگر می خواستیم بازی را بدون هیچ مشکلی درست کنیم، نسخه جدید Frostibite را نمی ساختیم و تمرکزمان را روی نسخه قبلی میگذاشتیم، اما تمام تلاشمان را میکنیم تا رو به جلو حرکت کنیم.  ما سعی می کنیم که به سرعت مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

او در ادامه گفت که ساخت این انجین یک حرکت انقلابی بوده است و خیلی راحت تا چندین سال دیگر بازی ها را ساپورت خواهد کرد.
و در آخر اعلام کرد:

 انجین ها به طور مداوم در حال توسعه و کاملا در حال تغییر هستند و این چیزی است که شما با انجینی مثل Frostibite می بینید. مسائل زیاد و درگیر کننده ای پیرامون این انجین وجود دارد. در نهایت این انجین های بازی هستند که بازی های متفاوتی را با آن ها می توان ساخت.
محمد سلیمی

محمد سلیمی

گیمر و منتقد بازی-عکاس,فیلم بردار و تدوینگر

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + دو =