اخبار بازی GamesCom 2018

معرفی بازی‌های جدید Ubisoft و THQ در افتتاحیه Gamescom

معرفی بازی‌های جدید Ubisoft و THQ در افتتاحیه Gamescom

وی جی مگ: افتتاحیه Gamescom با معرفی بازی‌های جدید Ubisoft و THQ و عناوین دیگری از ناشران بزرگ همراه خواهد بود. تیم مطبوعاتی نمایشگاه Gamescom جزئیات افتتاحیه این مراسم را که قرار است در شهر کلن آلمان برگزار شود اعلام کرده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته، در روز 21 آگوست و ساعت 11 صبح به وقت محلی افتتاحیه Gamescom برگزار خواهد شد و چندین ناشر برای اولین بار از بازی‌های بزرگ خود رونمایی خواهند کرد. شرکت THQ Nordic بازی جدید معرفی نشده‌ای را براساس فرنچایزهای خود رونمایی خواهد کرد. Square Enix اولین تریلر از بازی Life is Strange 2 ساخته استودیو Dontnod Entertainment را به نمایش می‌گذارد. Koch Media و شریک ناشر آن یعنی Deep Silver هم بازی جدیدی را معرفی می‌کنند. به‌علاوه اعلام شده Ubisoft هم عنوانی را برای معرفی در دست دارد اما هیچ گونه اطلاعاتی از آن مشخص نشده است.

آخرین نکته نیز بدین شرح است که Bandai Namco بازی جدیدی که پیش از این معرفی شده را رونمایی خواهد کرد. عنوانی که مشخص شده توسط سازنده غربی در حال توسعه است. همان‌طور که گفته شد نمایشگاه Gamescom 2018 در تاریخ 21 الی 25 آگوست 2018 (30 مرداد الی 4 شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 14 =