اخبار بازی

واکنش مدیرعامل Gearbox به حواشی اخیر

واکنش مدیرعامل Gearbox به حواشی اخیر

وی جی مگ: روز گذشته در خبری شوکه‌کننده وکیل سابق استودیو سازنده مجموعه بازی Borderlands شکایتی را علیه مدیرعامل Gearbox یعنی رندی پیچفورد ثبت کرد که در آن نه تنها به رسوایی مالی اشاره شده بود بلکه مواردی اخلاقی نیز مورد بحث قرار گرفته بود. امروز اما رندی پیچفورد مدیرعامل Gearbox به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که کمپانی Gearbox تمامی موارد اشاره شده در این شکایت را تکذیب و اعلام کرد که از طریق مراجع حقوقی این موضوع را به شکل جدی دنبال می‌کند، رندی پیچفورد مدیرعامل Gearbox نیز در حساب توئیتر خود به این موضوع واکنش نشان داد.

پیچفورد توضیح داده که بعد از گذشت مدت‌ها متوجه شده که دوست واقعی چه کسی است و تمام ادعاهای وکیل سابق Gearbox درباره موضوع پاداش 12 میلیون دلاری که به کارمندهای این استودیو نرسیده و در حساب شخصی پیچفورد قرار گرفته را تکذیب کرد. پیچفورد در ادامه به سراغ ادعای کالندر در زمینه رسوایی اخلاقی رفته و توضیح داده که به عنوان یک پدر هیچگاه نمی‌تواند چنین رفتاری را با افرادی که زیر سن قانونی هستند و به عنوان بزرگسال شناخته نمی‌شوند، داشته باشد.

پیچفورد در یکی از توئیت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که دوست و همکاری قدیمی او یعنی کالندر تنها به دنبال دریافت پول بیشتر است و از هر راهی برای رسیدن به این موضوع استفاده می‌کند. حالا نه تنها مدیرعامل Gearbox در مقابل کالندر قرار گرفته بلکه به نظر می‌رسد، وکلای این استودیو با سخت‌گیری زیاد به سراغ او رفته احتمالا ورق را برگردانند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =