اخبار بازی

تمرکز بازی Gears Tactics روی PC است

تمرکز بازی Gears Tactics روی PC است

وی جی مگ: بازی Gears Tactics به عنوان یکی از سورپرایزهای مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 برای PC و Xbox One معرفی شد. برخلاف دیگر بازی‌های این سری که در سبک سوم شخص شوتر دسته‌بندی می‌شوند، Gears Tactics یک عنوان ریل‌تایم استراتژی بوده و شباهت‌هایی نیز با سری XCOM دارد. اکنون سازندگان بازی اظهار کردند تمرکز بازی Gears Tactics روی PC است.

به گزارش وی جی مگ، در جریان پنل برگزار شده در رویداد X018 رئیس استودیو The Coalition یعنی راد فرگوسن در خصوص این بازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت که Gears Tactics به طور ویژه برای پلتفرم PC طراحی شده است. «ما در بطن فرایند تولید Gears Tacticsهستیم. یکی از مواردی که تمرکز به خصوصی روی آن داریم پلتفرم PC است. به عبارت دیگر تمرکز بازی Gears Tactics روی PC است. ما سخت در تلاش هستیم تا این عنوان تجربه‌ای که باید یک اثر مخصوص PC ارائه کند را به همراه داشته باشد.»

«نکته‌ جالبی که وجود دارد بدین شرح است وقتی شما ساختار گیم‌پلی را برداشته و آن را تبدیل به یک اثر ریل‌تایم استراتژی می‌کنید، وابستگی موجود به گروه‌تان و هم‌چنین کاور گرفتن، همان حس برادری و تاکتیک موجود در ذات سری بازی Gears of War را منتقل می‌کند. این بازی دقیقا قرار است همین تجربه را ارائه کند.»

لازم به ذکر است عنوان Gears Tactics با همکاری استودیو Splash Damage ساخته می‌شود که پیش از این روی بسیاری از عناوین سری Gears of War در بخش آنلاین و چندنفره کار کرده است. Gears Tactics در سال 2019 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + نوزده =