اخبار بازی

خالق God of War از صنعت بازی خداحافظی می‌کند ؟

خالق God of War از صنعت بازی خداحافظی می‌کند ؟

وی جی مگ: اوایل سال جاری میلادی بود که دیوید جفی خالق God of War اعلام کرد که استودیو خود یعنی The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency را تعطیل خواهد کرد. استودیویی که به صورت خاص روی بازی Drawn to Death کار کرد که عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و بعد از مدتی سرورهای آن تعطیل شد.

به گزارش وی جی مگ، در آن بازه زمانی جفی اعلام کرد که فعلا قصد دارد از صنعت بازی دور شود اما به صورت مشخص توضیح نداد که دوری او برای چه مدتی به طول می‌انجامد. امروز اما خالق God of War در گفت و گوی جدید خود به این نکته اشاره کرده که شاید هیچگاه روی بازی دیگری کار نکند.

زمانی که از دیوید جفی پرسیده شده که آیا روی بازی جدیدی کار می‌کند یا خیر، خالق God of War گفته «در حال حاضر برنامه‌ خاصی ندارم. زمانی که به ساخت یک بازی جدید فکر می‌کنم، مطمئن هستم که ارتباطی به ساخته‌های قدیمی‌ام ندارد. به سونی نگاه کنید کنید. عملکرد آنها فوق‌العاده است و من در حال حاضر به شدت درگیر بازی Spider-Man هستم. با این حال چیزی که امروز آنها انجام می‌دهند با چیزی که من به انجام آن علاقه دارم تفاوت دارد.»

جفی به این نکته نیز اشاره کرده که در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی‌هایی گذاشته که رویکرد رترو دارند تا به یاد آثاری باشد که با آنها بزرگ شده. خالق God of War به این مسئله نیز اشاره داشته که به کار روی اثری به جز بازی‌های پرهزینه علاقه دارد.

باید در نهایتا چه سرنوشتی در انتظار خالق God of War است و آیا بعد از بازنشستگی کلیفی بی خالق Gears of War باید شاهد کناره‌گیری خالق God of War از صنعت بازی باشیم یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − چهار =

  • من استریم های این شخص رو دنبال میکنم خیلی بیشتر درباره اجتماع حرف میزنه تا گیم اما فکر نکنم خداحافظی کنه

  • چه زمونه ای شده…
    ایتاگاکی گند زده، کوجیما فیلم میسازه، بلزینسکی هم که نگم…
    ولی به نظرم جالب میشه یه مقاله با نام «تباه شدگان» بنویسید و توش با دلیل توضیح بدید که چرا این دوستان گند زدن 😥 :laugh:
    ایده بدی هم نیست ?:-) به نظرم روی این مطلب کار کنید

  • متأسفانه به دلیل این که بازی های مولتی در حال گسترش هستن کارگردان های بازی ها هم به دلیل فروش کمتر بازی هاشون و هم عدم حمایت توسط ناشران تصمیم به عدم ساخت بازی و خداحافظی گرفتن