اخبار بازی

علاقه خالق God of War به ساخت بازی ترسناک واقعیت مجازی

علاقه خالق God of War به ساخت بازی ترسناک واقعیت مجازی

وی جی مگ: این هفته دیوید جفی در یک برنامه لایواستریم طی مکالمه‌ای تلفنی با کوری بارلوگ کارگردان قسمت جدید God of War صحبت‌هایی را صورت دادند که در انتها به VR و به خصوص Playstation VR کشیده شد و خالق God of War از علاقه خود به ساخت بازی ترسناک واقعیت مجازی صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که صحبت‌های این دو در ابتدا به موفقیت و آینده God of War ارتباط داشت اما نهایتا بحث به سمت واقعیت مجازی کشیده شد و بارلوگ توضیح داد که معمولا بعد از تجربه‌ای 25 دقیقه‌ای با واقعیت مجازی حالت تهوع به او دست می‌دهد. دیوید جفی در مقابل اعتقاد دارد که راه حل دوری از این ماجرا طراحی تجربه‌ای تحت واقعیت مجازی داخل یک اتاق است. ساختاری که در آن گیمر نیازی به حرکت آنچنانی ندارد.

در بخش دیگری از گفت و گوی این دو جفی توضیح می‌دهد که مدتی است به واقعیت مجازی علاقه‌مند شده و تجربه‌های جالبی داشته. تجاربی که باعث شده خالق God of War به ساخت بازی ترسناک واقعیت مجازی علاقه‌مند شود.

جفی حتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح می‌دهد که بازی Resident Evil 7 را به صورت کامل با هدست واقعیت مجازی بازی کرده و یکی از بهترین تجربه‌هایی بوده که تاکنون داشته. باید در آینده چه سرنوشتی برای خالق God of War انتظارش را می‌کشد و آیا اینبار دیوید جفی به عنوان کارگردان یک بازی ترسناک واقعیت مجازی به این صنعت باز می‌گردد یا باز هم نوبت به Twisted Metal می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − سیزده =