اخبار بازی

مستند GTA در دست ساخت است

مستند GTA در دست ساخت است

وی جی مگ: بر اساس گفته­‌های Screen Daily، مستند GTA توسط دو کمپانی بریتانیایی Salon Pictures و Breaking Habits به کارگردانی «راب رایان» در دست ساخت است. این پروژه با نام بازی میلیارد دلاری در ماه آینده میلادی به بازار فیلم آمریکا وارد می‌­شود.

به گزارش وی جی مگ، ­فیلمبرداری این پروژه آغاز شده است و شامل مصاحبه­‌های جدید و ­همچنین آرشیو فیلم­‌ها موجود از این اثر است. «Annabel Wigoder» و « Nick Taussig» به­ عنوان مجریان این برنامه معرفی شده‌­اند. همچنین « Jan Pace» و­ « James Atherton» از بخش مالی کمپانی Quickfire Films و « Cora Palfrey» از Independent نیز به عنوان مجری تولید حضور خواهند داشت.

طبق نوشته‌­های روزنامه Creen Dialy، کارگردان مستند راب رایان، روی مستند­ها و آگهی‌­های بازرگانی متعددی کارکرده است. آخرین پروژه او، Breaking Habits، در­مورد کلیسایی از راهبان کشاورز بود. اطلاعات زیادی در مورد پروژه جدید این کارگردان در دسترس نیست اما به طور کلی احتمالا نحوه شکل‌گیری یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های این صنعت را به تصویر می‌کشاند.

احتمالا می­‌دانید که این پروژه ساخته شده براساس بازی Grand Theft Auto و Rockstar Games نیست. چندی پیش یک فیلم تلویزیونی توسط BBC به نام « The Gamechangers» با موضوع استودیو Rockstar Games پخش شد؛ که «Daniel Radcliffe» در آن نقش «Sam Houser» بنیانگذار Rockstar را ایفا کرد.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 9 =