اخبار بازی

بازی GRID Autosport برای Nintendo Switch معرفی شد

بازی GRID Autosport برای Nintendo Switch معرفی شد

وی جی مگ: بازی GRID Autosport برای Nintendo Switch معرفی شد. ساخته ریسینگ کمپانی Codemasters که در ابتدا برای کنسول‌های نسل هفتمی PS3 و Xbox 360 و هم‌چنین PC عرضه شد و سپس بعدها برای iOS هم انتشار یافت. این اثر اولین بازی شبیه‌ساز کامل ریسینگ خواهد بود که سال آینده برای Switch عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که بیانیه منتشر شده بیان می‌دارد چندین رشته رانندگی در بازی وجود خواهند داشت می‌توان انتظار داشت پلیرها در پنج رشته رانندگی شرکت کنند که عبارت‌اند از Touring Cars، Endurance، Drift، Open-Wheel و Street Races. عنوان GRID Autosport پلیرها را به لوکیشن‌های مختلفی می‌برد. این بازی زمان انتشار هم بیش از صد مسیر مختلف در 22 کشور را شامل می‌شد. نسخه iOS بازی از کنترل حرکتی برخودار بود که به پلیرها اجازه می‌داد با جهت دادن به گوشی خود بازی را هدایت کنند. می‌توان انتظار داشت نسخه Switch بازی هم با استفاده از Joy-Con چنین نوع کنترلی را در اختیار پلیرهای خود قرار دهد.

باید اشاره داشت نسخه اولیه بازی که در سال 2014 عرضه و سپس برای iOS انتشار یافت شامل بسته‌های الحاقی می‌شد که هنگام عرضه روی موبایل برای آن در دسترس قرار گرفتند. انتظار می‌رود هنگامی که بازی GRID Autosport برای Nintendo Switch منتشر شود تمامی محتویات قبلی آن در دسترس دارندگان آن قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =