اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Thronebraker: The Witcher Tales

اعلام تاریخ عرضه بازی Thronebraker: The Witcher Tales

وی جی مگ: تاریخ عرضه بازی Thronebraker: The Witcher Tales و Gwent: The Witcher Card Game اعلام شد. بازی کارتی استودیو CD Projekt Red که از ابتدای سال 2017 به صورت بتا در دسترس قرار داشت.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات اعلام شده نسخه PC بازی کارتی Gwent: The Witcher در انتهای سال 2018 و در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان 97) از حالت بتا خارج شده و به همراه بازی Thronebraker: The Witcher Tales عرضه می‌شود. تاریخ عرضه بازی Thronebraker: The Witcher Tales و Gwent: The Witcher برای نسخه‌های کنسولی هم برابر 4 دسامبر 2018 (13 آذر 97) اعلام شده است. این نسخه‌ها نیازمند صرف زمان بیشتری برای رفع ایرادات بودند و به همین دلیل کمی دیرتر از نسخه PC انتشار می‌یابند. لازم به ذکر است Gwent بین پلتفرم‌های PS4 و PC و هم‌چنین بین PC و XBOX ONE از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی پشتیبانی می‌کند. البته این ویژگی بین دو کنسول PS4 و XBOX ONE برقرار نخواهد بود.

انتشار نسخه کامل Gwent: The Witcher با عرضه به‌روزرسانی Homecoming همزمان خواهد شد. به‌روزرسانی که خبر انتشار آن از ماه آپریل اعلام شده بود. این به‌روزرسانی قرار است تغییرات اساسی و قابل توجهی را در بازی نام‌برده اعمال کند. بهبودهای مختلف در ساختار گیم‌پلی، سه‌بعدی شدن بخش تخته بازی و پشتیبانی از طراحی‌های هنری جدید از جمله تغییرات اشاره شده است.

بازی Thronebraker: The Witcher Tales هم علاوه‌بر این که یک اثر نقش‌آفرینی تک‌نفره براساس مبارزات کارتی است در ساختار گیم‌پلی خود روی روایت داستان و پازل‌های تمرکز می‌کند. پلیر در نقش شاهزاده Meve قرار می‌گیرد که می‌خواهد از پادشاهی Lyria و Rivia در مقابل هجوم Nilfgaardian دفاع کند. پلیر در این بازی با محیط‌هایی برخورد خواهد کرد که پیش از این در عناوین اصلی به تصویر کشیده نشده بودند. لازم به ذکر است قیمت این بازی هم‌چنان اعلام نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =