اخبار بازی

نویسنده Half Life به Valve بازگشت اما فعلا خبری از Half Life 3 نیست

نویسنده Half Life به Valve بازگشت اما فعلا خبری از Half Life 3 نیست

وی جی مگ: بعد از انتشار خبر بازگشت نویسنده Half Life به Valve بسیاری انتظار داشتند که بالاخره بعد از سال‌ها انتظار شاهد انتشار اطلاعات یا حداقل شایعاتی درباره بازی Half Life 3 باشند اما به نظر می‌رسد چنین چیزی فعلا در برنامه سازندگان فروشگاه استیم نیست.

به گزارش وی جی مگ، اریک ولپاو به عنوان نویسنده Half Life و Portal در سال 2017 از Valve جدا شد و طرفداران Half Life 3 این موضوع را به عنوان پایانی همیشگی برای این بازی در نظر گرفتند اما به تازگی مشخص شده که ولپاو بار دیگر تصمیم به همکاری با سازندگان Half Life گرفته.

نویسنده Half Life در این رابطه توضیح داده زمانی که از Valve خارج شده بعد از مدتی کوتاه تصمیم به بازگشت گرفته اما آنها قبول نکرده‌اند و ولپاو نیز در جواب گفته که بهتر چون من با کارهای خودم مشغول هستم اما در ادامه Valve این گزینه را پیش روی او قرار داده که به عنوان پیمانکار با آنها همکاری داشته باشد.

نویسنده Half Life با قبول قرارداد پیمانکاری، حالا به عنوان فردی شناخته می‌شود که تنها به تیم توسعه سناریو بازی‌های Valve کمک خواهد کرد و دیگر نقشی کلیدی در جریان ساخت بازی‌های این استودیو ندارد. با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که فعلا نباید منتظر شنیدن اخبار جدیدی از بازی Half Life 3 باشیم که هنوز حتی به صورت رسمی معرفی نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =