اخبار بازی

سازندگان بازی Halo Infinite از اشتباهات خود درس گرفته‌اند

سازندگان بازی Halo Infinite از اشتباهات خود درس گرفته‌اند

وی جی مگ: پس از جدایی استودیو Bungie از مایکروسافت و واگذار شدن ساخت مجموعه Halo به استودیو تازه تاسیس 343Industries، این سری هیچ‌گاه نتوانست به مانند عناوینی که توسط Bungie توسعه پیدا کرده بودند به موفقیت برسد. هم نسخه چهارم و نسخه پنجم دارای مشکلاتی بود که انتقاد طرفداران را به دنبال داشت اما اکنون سازندگان بازی Halo Infinite مدعی شده‌اند که از اشتباهات خود درس گرفته‌اند

به گزارش وی جی مگ، بانی راس از استودیو 343Industries در مصاحبه با وبسایت GamesBeat از دوران کاری خود در این استودیو صحبت کرد و اعتراف کرد که توسعه‌دهندگان در این کمپانی در سال‌های اخیر مرتکب اشتباهاتی شدند اما مدعی شده که سازندگان بازی Halo Infinite از اشتباهات خود درس گرفته‌ و امیدوار است که Infinite همان چیزی باشد که طرفداران خواستار آن هستند. «صادقانه باید بگویم که در سال‌های اخیر مرتکب اشتباهاتی شدیم. اما جامعه مخاطبین این محموعه به ما کمک کردند تا تجربیات خوبی را به دست بیاوریم. با این حال فکر می‌کنم هنگامی که به مجموعه بازی Halo نگاه می‌کنم دنیای آن مهم‌ترین جنبه آن بوده و ما نیز در طراحی دنیا و یونیورس مهارت کافی را در اختیار داریم. اگر ما قصد داشته باشیم که دنیای Halo را زنده و سالم نگه داریم معتقد هستم که در حال انجام کار درست برای این مجموعه هستیم.»

«باید بگویم کار روی فرنچایز Halo کار روی یک تجارت از پیش تشکیل شده‌ بود. اما در عین حال نیازمند تشکیل و تاسیس یک کمپانی برای کار روی آن بود. امری که من بیشتر از هر چیزی به آن افتخار می‌کنم ساخت تیم شگفت‌انگیزی برای توسعه بازی بوده و شخصا روی آن تعصب دارم. تیم حاضر در استودیو 343 جز با استعدادترین افراد صنعت ویدئوگیم هستند و من به آن افتخار می‌کنم. فعالیت‌هایی که تاکنون شکل گرفته و کاری که تیم سازنده مشغول انجام روی Halo Infinite است امری‌ست که به انجام آن می‌بالم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 3 =