اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite

اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite

وی جی مگ: از زمان معرفی ابتدایی در نمایشگاه E3 2018، چندان اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite توسط سازنده آن 343Industries منتشر نشده است. تاکنون اعلام شده 343Industries عنوان نام‌برده را با همکاری استودیو Skybox Labs و با انجین جدیدی تحت عنوان SlipSpace توسعه می‌دهد اما با این حال هیچ گونه نمایشی از گیم‌پلی Halo Infinite به اشتراک گذاشته نشده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد اظهارنظر مدیر بازاریابی برند Xbox آرون گرینبرگ در خصوص شیوه ارائه بازی به عنوان یک سرویس شامل Halo Infinite نیز شده است. آگهی استخدام منتشر شده نشان می‌دهد استودیو 343 به دنبال یک طراح تجربه آنلاین است که درک عمیقی از شیوه‌های متنوع کسب درآمد برای هر دو عناوین موبایل و AAA داشته باشد. از دیگر خصوصیاتی که برای داوطلب این فرصت استخدام در نظر گرفته شده “ارائه و نظارت بر دیدگاه‌های مربوط به پیشرفت در بازی، سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و ادغام برنامه‌های کسب‌درآمد، و در نهایت وجود قابلیت‌ مشارکت و تجربه اجتماعی به منظور تشویق پلیرها برای بازگشت چندین باره به بازی به همراه دوستان‌شان” است.

مسئولیت‌های فرد مورد نظر شامل طراحی و عرضه “یک تجربه AAA و تمرکز روی برآورده ساختن اشتیاق هواداران این فرنچایز” می‌شود. لازم به ذکر است 343 این ساختار را برای Halo 5 نیز مورد استفاده قرار داده بود. عرضه بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای محدود که باعث می‌شد پلیرها به ادامه تجربه بازی مشغول شوند. همین رویه می‌تواند باز هم به صورت بهتری برای Halo Infinite بازگردد. باید دید در آینده چه اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر خواهد شد و دقیقا چه ساختار در آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =