اخبار بازی

نمایش چهره‌ای جدید از مسترچیف در Halo: Infinite

نمایش چهره‌ای جدید از مسترچیف در Halo: Infinite

وی جی مگ: در حالی که پیش از این و به دنبال رونمایی از بازی Halo: Infinite در نمایشگاه E3 2018 اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده بود اما اکنون توسعه‌دهندگان آن توضیحاتی در خصوص چگونگی شخصیت‌پردازی شخصیت اصلی بازی یعنی مسترچیف در Halo: Infinite ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، اعضای استودیو 343Industries به تازگی در استریمی در سرویس Mixer حضور پیدا کردند و اطلاعاتی درباره این اثر مورد انتظار اول شخص شوتر به اشتراک گذاشتند. به گفته Dan Chosich که به عنوان کارگردان بخش روایت بازی شناخته می‌شود شخصیت مسترچیف در Halo: Infinite بهترین و جالب‌ترین مسترچیفی است که تاکنون در عناوین این مجموعه ظاهر شده و بهتر از آن به نمایش گذاشته نشده است.

Chosich در ادامه توضیح داد اگرچه قرار است چهره‌ای جدید از مسترچیف نشان داده شود اما به طور کلی با ظاهری غیرآشنا مواجه نخواهیم شد. توسعه‌دهندگان قصد دارند تا با الهام‌گیری این شخصیت از بازی Halo 2 و ترکیب آن با Halo 5، نسخه‌ای بهبودیافته‌تر و بهتر را ارائه کنند. در آخر هم اظهار کرد که نیازی نیست طرفداران در تریلر معرفی بازی به دنبال سرنخ خاصی باشند زیرا آن‌ها هنوز از مسترچیف جدید رونمایی نکردند. این اثر انحصاری مایکروسافت هیچ گونه تاریخ انتشاری نداشته و انتظار می‌رود نمایش بعدی آن در نمایشگاه E3 2019 به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + چهار =