اخبار بازی

بازی Audica توسط Harmonix معرفی شد

بازی Audica توسط Harmonix معرفی شد

وی جی مگ: عنوان Beat Saber با عرضه برای به پلتفرم‌های واقعیت مجازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این پلتفرم تبدیل شد و سبک موزیکال و ریتم محور مورد استفاده در آن، بازی را به گزینه‌ای مناسب برای ساختار واقعیت مجازی تبدیل کرد. اکنون نوبت به استودیو Harmonix رسیده تا رقیب جدید Beat Saber را با عنوان بازی Audica رونمایی کند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Harmonix سابقه توسعه عناوین موزیکال دیگری هم‌چون Rock Band، Amplitude و Guitar Hero را داشته و اکنون با معرفی Audica می‌تواند طرفداران Beat Saber را به سوی خود جلب کند.  ساختار بازی تا حدی با Beat Saber تفاوت داشته و در آن پلیر باید با توجه به ریتم موسیقی که در حال شنیدن آن است به موقع هدف‌های آبی و نارنجی رنگ را از بین ببرد. موسیقی‌های بازی شامل تعدادی از موارد مهم موسیقی الکترونیک و هنرمندهای شناخته شده این حوزه می‌شوند.

براساس جزئیات منتشر شده در صفحه استیم بازی، نسخه دسترسی پیش از موعد شامل ده قطعه آهنگ می‌شود که روی چهار درجه سختی قابل بازی است. در این نسخه تنها یک محیط و ست اسلحه در دسترس قرار می‌گیرد. بازی دارای Leaderboards هم خواهد بود. استودیو Harmonix قصد دارد تا نسخه نهایی شامل بخش کمپین، بخش تمرینی و در مجموع 25 آهنگ باشد.

کارگردان نوآوری و یکی از موسسین استودیو Harmonix یعنی Alex Rigopulos در گفتگوی اخیرش اظهار کرد در ابتدا و در سال 2014 عنوان Audica قرار بود یک بازی شوتر اول شخص باشد اما سپس تصمیم گرفتند تا ایده را برای پلتفرم واقعیت مجازی پیاده‌سازی کنند.

عنوان نام‌برده در تاریخ 7 مارچ به صورت دسترسی پیش از موعد برای Oculus Rift و HTC Vive عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده در صفحه استیم بازی، عرضه نسخه کامل Audica به انتهای سال 2019 موکول می‌شود. هم‌چنین مدیر ارتباطات استودیو در توییتر ابراز امیدواری کرد تا سازندگان بتوانند بازی را در هنگام انتشار نسخه اصلی برای پلتفرم Playstation VR هم عرضه کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + شش =