اخبار بازی

رونمایی از نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

رونمایی از نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice 1

وی جی مگ: هرچند استودیو Ninja Theory مدتی است که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت شناخته می‌شود اما کار آنها با آخرین بازی مستقل‌شان یعنی Hellblade: Senua’s Sacrifice به پایان نرسیده و به تازگی متوجه شده‌ایم که نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice نیز آماده برای عرضه در بازار است.

به گزارش وی جی مگ، نکته جالب توجه این است که نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One آماده می‌شود و امسال در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. استودیو Ninja Theory در توئیتر خود توضیح داده که نسخه PS4 این بازی توسط 505Games منتشر می‌شود و مایکروسافت وظیفه عرضه نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice روی Xbox One و PC را برعهده دارد.

در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ 4 دسامبر با قیمت 30 دلار در دسترس مخاطب‌ها قرار می‌گیرد. آخرین بازی مستقل استودیو Ninja Theory که با هزینه کمی توسعه پیدا کرد اما توانست به خوبی مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفته و شرایطی را ایجاد کند که نهایتا سازندگانش توسط مایکروسافت خریداری شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 7 =