اخبار بازی

معرفی بازی Hellpoint برای عرضه در سال 2019

معرفی بازی Hellpoint

وی جی مگ: اگر به بازی‌های علمی تخیلی RPG علاقه‌مند هستید و دنبال یک بازی جدید در این سبک هستید، شاید بازی Hellpoint بتواند نظر شما را جلب کند. این بازی به تازگی معرفی شده که سازندگان آن، استودیو کانادیی Cradle Games است و قرار است tinyBuild این بازی را در سال 2019 منتشر کند.

به گزارش وی جی مگ، داستان این بازی بعد از وقوع حادثه مصیبت‌بار کوانتمی روایت می‌شود که باعث شد ناهنجاری‌های زیادی به پایان برسد. پلیرها در این بازی در ایستگاه فضایی Irid Novo به اکتشاف می‌پردازند که به دور یک سیاه‌چاله می‌چرخد.

در این بازی به دنبال کشف رازهایی خواهید بود که مربوط به حادثه‌ای است که به آن اشاره کردیم. اتفاقات عجیبی در این ایستگاه فضایی به وقع پیوسته‌اند و پلیرها تصمیم می‌گیرند که چگونه با این اتفاقات کنار بیایند. این بازی شبیه به بازی Destiny است و اگر طرفدار این بازی باشید می‌توانید به راحتی با Hellpoint ارتباط برقرار کنید. به نظر می‌رسد که رویدادهای پویایی در این بازی وجود خواهد داشت که به علت چرخش ایستگاه فضایی به دور سیاه‌چاله است. مانند بازی‌های RPG، مکانیک‌های ساخت‌و‌ساز در این بازی وجود دارد و بازی را می‌توان به صورت چند نفره بازی کرد.ایستگاه فضایی نیز مانند یک جهان باز در بازی ساخته شده است.

بازی Hellpoint در سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one، Nintendo Switch، Mac و Linux عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − ده =