اخبار بازی

استعفا از سوپرمن بودن به خاطر گرالت و سریال The Witcher

استعفا از سوپرمن بودن به خاطر گرالت و سریال The Witcher

وی جی مگ: هنری کویل از سوپرمن بودن کناره‌گیری کرد. این بازیگر بریتانیایی از حضور در دنیای DC Extended Universe و آثار سینمایی Warner Bros استعفا داد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط The Hollywood Reporter استعفا هنری کویل به دنبال آن که مذاکرات برای حضور در فیلم در حال ساخت Shazam به دلیل مشکلات موجود در برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنسل شد به وقوع پیوست. کناره‌گیری از سوپرمن بودن به این بازیگر اجازه می‌دهد وقت بیشتری برای سریال در حال ساخت شبکه نت‌فلیکس یعنی The Witcher و نقش شخصیت اصلی آن، گرالت داشته باشد.

پس از خروج هنری کویل از نقش ابرقهرمان فرازمینی DC Extended Universe، شرکت Warner Bros اعلام کرد که قصد ندارد تا چند سال فیلم جدیدی براساس شخصیت Superman تولید کند. به جای آن روی تولید فیلم Supergirl تمرکز خواهد کرد. در همین خصوص نیز استودیو فیلم‌سازی Warner اظهار کرده بود «نقش Superman به مانند نقش شخصیت James Bond است. پس از چند بار ایفای نقش توسط یک بازیگر، باید به دنبال بازیگر جدیدی برای آن باشید.» بدین ترتیب هنری کویل در فیلم Supergirl هم حضور نخواهد داشت. البته در این فیلم تمرکز روی زمان جوانی شخصیت Kara Zor-El یا همان سوپرگرل بوده و در آن زمان، Kal-El (نام سوپرمن در سیاره کریپتون) تنها یک نوزاد بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + نه =