اخبار بازی

درآمد 3.2 میلیون دلاری هنری کویل برای سریال The Witcher

درآمد 3.2 میلیون دلاری هنری کویل برای سریال The Witcher

وی جی مگ: انتشار دستمزد پردرآمدترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی از درآمد 3.2 میلیون دلاری هنری کویل برای سریال The Witcher خبر می‌دهد. بازیگری که قرار است نقش Geralt of Rivia را برای سریال در دست ساخت شبکه نت‌فلیکس ایفا کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از نشریه Variety حقوق پردرآمدترین هنرپیشگان سریال‌ها در سال 2018 مشخص شده و هنری کویل و نقش جدیدش در رتبه‌های بالایی لیست دیده می‌شوند. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت دو غول کنونی عرصه سریال‌های استریمی یعنی آمازون و نت‌فلیکس بیشترین دستمزد را به ستارگان سریال‌های خود پرداخت می‌کنند. در رتبه نخست این لیست خاویر باردم دیده می‌شود که برای مینی‌سریال معرفی نشده آمازون قرار است 1.2 میلیون دلار برای هر اپیزود دستمزد بگیرد.

نورمن ریداس بازیگر سریال The Walking Dead برای هر اپیزود یک میلیون دلار حقوق می‌گیرد و پس از آن هنری کویل برای ایفای نقش Geralt of Rivia در هر قسمت 400 هزار دلار دستمزد می‌گیرد. هشت قسمتی بودن فصل اول سریال بیان می‌دارد هنری کویل برای سریال The Witcher درآمدی برابر با 3.2 میلیون دلار خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که سایر عوامل بازیگری این سریال چه میزان دستمزد دریافت خواهند کرد اما از آن جایی که کویل نقش اصلی را ایفا می‌کند و به واسطه بازی در نقش Superman، چهره شناخته شده‌ای محسوب می‌شود واضح است دستمزد او بیشتر از افراد دیگر این سریال اقتباسی خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهارده =